O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
walter |
Geplaatst - 31/08/2012 : 16:29:41 hallo ik heb een vraag wanneer ik een muziekstuk bewerkt styl,voices en alle instellingen kies ik een bank en gebruik ik doorgaans 1tot4 registratie memory om het muziekstuk te bespelen onlangs heb ik een muziekstuk gekocht bij muziekmakelaar op usbstik geplaats via pc vervolgens saven naar bank en nummer 1 registratie nu heb ik alles styl voice pad in een bankregistratie en zo tijdens het spelen van muziekstuk de main variation van A naar D in te drukken nu mijn vraag hoe doe ik dat met mijn bewerkte muziekstuk alles in 1 bankregistratie te saven om op die manier banken uit te sparen wie kan mij hier in helpen alvast dank u wel groetjes walter |
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 31/08/2012 : 20:09:39 Hallo Walter, gebruik gewoon een volledige bank per muziekstuk, en leg alles vast onder je memoryknoppen, zelfs het veranderen van variaties, gebruik eventueel de sequence memory voor een vlotter verloop. Om ruimte te besparen hoef je het niet te laten, de registratiebanken nemen zo weinig ruimte in beslag dat je de Harddisk nooit volkrijgt met registratiebanken. VrGr eddy |
|
|