O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bertus |
Geplaatst - 01/09/2012 : 17:50:18 Hallo mede forumleden, Ben in het bezit gekomen van een registratiepack ARPO 18 Hits der lage landen. Die krijg ik dus niet aan de gang op mijn Tyros 3. Nu bij de beschrijving staat dat die Geschikt is voor: Tyros4/Tyros3/Tyros2/Tyros/PSR-S910/PSR-S710. Dat is nogal wat. Dus zou het niet moeten uitmaken welke je dan zou bestellen zou ik denken. Na nader bekijken van het pack op de Pc blijkt dat die is voor de T4. Hoe zit dat eigenlijk dan? Kan ik deze nog geschikt maken voor mijn geliefde Ty3 of niet?! Kan een converter helpen hierbij of zit ik in de boot?
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bertus |
Geplaatst - 24/10/2012 : 15:51:26 Hallo, Was even dit onderwerp vergeten maar inmiddels heb ik hem kunnen ruilen een poos geleden al. Maar even op jouw laatste bericht terug te komen Toine, er staat inderdaad op de site dat die ook voor de T3 is, dus niet. Foutje Yamaha!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
laakies |
Geplaatst - 02/09/2012 : 10:10:25 Hoi Bert,
Op de Yamaha site even gekeken, is gewoon compatible met de Tyros 3 zie hier:http://eu.yamahamusicsoft.com/en/instrument/Keyboard/Tyros3/category/Registrations/product/1200436?currency=EUR
Ik heb dat pack ook op mijn Tyros 4, de sounds die gebruik worden zijn de standaard voices en ook de voices uit de legacy map.
Dus iets doe je denk ik verkeerd.....
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
F.van Holten |
Geplaatst - 01/09/2012 : 18:40:47 Ja het is jammer, van T3 naar T4 werkt veelal wel, maar niet andersom.
Groet Frans
|
bertus |
Geplaatst - 01/09/2012 : 18:36:42 Bedank al zo snel voor de reacties maar een converter zal dus niet helpen neem ik aan, was te proberen nietwaar....foutje dan, jammer. Ga het vragen....
Groet, Bert
F.van Holten |
Geplaatst - 01/09/2012 : 18:29:14 Hoi Bertus
Als je het gewoon gekocht hebt voor de T3, dan ben je misschien in het ootje genomen, en kan je het "terugsturen", en de juiste versie vragen/downloaden Er zal een foutje ingeslopen zijn. Maar ja, je zegt je bent in het bezit gekomen, dus gekocht of gekregen.
Groet Frans
|
Soneg |
Geplaatst - 01/09/2012 : 18:17:11 Ik neem aan dat als je hem Legaal gekocht hebt (online) dat er een mogelijkheid is om de correcte versie te downloaden.
Soryt |