O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Luc |
Geplaatst - 29/12/2012 : 17:07:00 Beste leden,
Op mijn website heb ik een tiental nieuwe songstyles toegevoegd. http://www.luckeirse.be
Mvg, Luc |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
vlbrgt |
Geplaatst - 29/12/2012 : 20:25:01 Luc,
Bedankt voor je antwoord. Fijn dat je een handleiding op je site gaat zetten. Kijk er al naar uit.
Mvg Etienne
|
Luc |
Geplaatst - 29/12/2012 : 19:54:51 Dag Etienne,
Voor de songstyles maak ik inderdaad het meest gebruik van 'One Man Band'. Soms gebruik ik ook 'Styleworks'. Voor het werken met 'One man band', zal ik binnenkort een handleiding aan mijn website toevoegen. Soms ga ik niet uit van een midifile maar gebruik het programma 'Encore' waar ik alles zelf programmeer en een complete nieuwe stijl creëer. Dit programma is ook bedoeld voor het maken van partituren, maar je moet het wel aankopen (vrij duur).
Groeten en een prettig eindejaar, Luc |
vlbrgt |
Geplaatst - 29/12/2012 : 18:16:15 Luc,
Ok Bedankt. Ga er zeker een aantal proberen.
Ben zelf ook al bezig geweest met het maken van een stijl vandaar dat ik een paar vraagjes heb ivm hiermee :
Zie dat bij een paar stijlen tussen haakjes (OMB) bijstaat: betekend dit dat je deze stijlen gemaaakt hebt met het programma OMB (One Man Band) ? Vertrek jij van een Midi-file om de stijlen te maken of speel je ze in op de Tyros ? Je mag mij altijd als je wil een beknopte uitleg geven hoe je te werk gaat bij het maken van een stijl. Even om te vergelijken of ik op de goede weg ben .
Dank bij voorbaat
Mvg Etienne
|