O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bert-Ctown |
Geplaatst - 24/03/2013 : 12:43:30 Hallo, mijn tyros 3 blijft hangen in een C akkoord... Weet iemand hoe ik dat kan veranderen? Ben nog niet zolang in bezit :) alvast bedankt. |
11 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 25/03/2013 : 19:39:47 Hoi,
Ik heb nog even verder zitten zoeken en vond dit nog. http://forum.t-2.nl/topic.asp?TOPIC_ID=3344 Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
theplayer |
Geplaatst - 25/03/2013 : 19:33:48 Hallo,
Ik weet het niet zeker meer, daarom wilde ik het ook niet neerzetten. Maar ik dacht dat het iets was met de midi-instellingen. Als je die op ALL Parts zet was het probleem volgens mij weer over. Maar zoals gezegd, ik weet dat niet zeker meer. Daarom maar het zekere voor het onzekere.
En natuurlijk ook nog een welkom voor Bert op dit forum. Groetjes,
New in town |
Geplaatst - 25/03/2013 : 17:44:12 Graag gedaan Bert,
En alsnog welkom op dit forum.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
bert-Ctown |
Geplaatst - 25/03/2013 : 17:21:16 piet bedankt. Die reset heeft inderdaad geholpen. Hij klinkt weer super. Maar wat het n dan is geweest..
Bert |
New in town |
Geplaatst - 25/03/2013 : 17:19:24 Ha, ha,
heb ik zonder te zoeken, toch het juiste antwoord gegeven.
Echter wel weer met het bijkomend nadeel, dat de oorzaak van het probleem weer niet ontdekt zal worden.
Als ie het maar weer doet, daar gaat het om.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
theplayer |
Geplaatst - 25/03/2013 : 16:26:21 Hoi,
Wat is die zoekfunctie toch handig. http://forum.t-2.nl/topic.asp?TOPIC_ID=2995 Groetjes,
laakies |
Geplaatst - 25/03/2013 : 14:16:09 @Bert,
Ik ben bang dat het een ritje naar de muziekwinkel wordt.
begint er op te lijken dat de key-contakten zuiver gemaakt moeten worden.
afin een belletje voor prijsopgave kan nooit kwaad.
Succes, Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
eddy vanzee |
Geplaatst - 25/03/2013 : 11:07:26 Hallo, gebeurt dat overschakelen van het ene naar het andere akkoord misschien te laat? maw. in de volgende maat ? kijk dan eens in "Function" > "Style Setting,....." tabblad "Style Setting" > zet "OTS LINK Timing" op "REAL TIME". ("Stop ACMP" zet ik meestal op "OFF", kwestie van die achtergrondklank kwijt te zijn op de linkerhand) VrGr eddy |
New in town |
Geplaatst - 25/03/2013 : 09:57:48 Hoi Bert-Ctown,
Misschien helpt een reset dit probleem op te lossen... Keyboard dus uitzetten. En vervolgens de Tyros aanzetten met de hoogste c-toets ingedrukt.
Groetjes, Piet
Dit is trouwens een zgn. "zachte" reset. De belangrijkste zaken blijven gewoon intact.
Tyros 4 en Korg Kronos |
bert-Ctown |
Geplaatst - 24/03/2013 : 21:46:14 Bedankt voor je reactie laakies, maar helaas ligt het daar niet aan. Als ik de c akkoord pak en daarna de g akkoord dan blijft de bass steken op de c akkoord... |
laakies |
Geplaatst - 24/03/2013 : 17:36:12 left hold uitzetten
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |