O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Knoekhuisje |
Geplaatst - 05/12/2014 : 13:59:55 Hallo techneuten, muzikanten en hobbyisten
Me tyros 3 geeft een probleem aan met de audio wave jes : Can"t proceed. Too many files are contained in one folder. Maar hoe haal ik er nu weer een paar files uit?
Vriendelijke groet Kees
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
muzikant |
Geplaatst - 06/12/2014 : 13:37:23 En ruim van tevoren je uitrusting in orde brengen...
Natura Artis Magistra... |
theplayer |
Geplaatst - 06/12/2014 : 07:34:08 Hallo Knoekhuisje,
Ik neem aan dat je die bestanden er via de usb-mode op hebt gezet. Kan haast niet anders, anders krijg je het nooit voor elkaar er teveel in te zetten. Maar in de usb-mode is het geen Tyros meer maar gewoon een opslagmedium. M.a.w. de Tyros kijkt dan niet mee en moet je het zelf doen. Niet teleurgesteld zijn in je Tyros dus. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Knoekhuisje |
Geplaatst - 06/12/2014 : 05:06:28 Hallo ik ben er weer, heb vanavond maar weer eens gepeeld met de oude vertrouwde 9000 pro, Ja ik heb hem geformateerd, van de wavjes heb ik backups maar die moet ik nog wel hier en daar bewerken dus veel werk. en de rest van de had kon ik op me pc wel zien en binnen halen, dus die had ik eerst opgeslagen en toen geformateerd ben dus zoals gezegd alleen me wavjes kwijt en ik had er waarschijnlijk veel meer opstaan dan 200 ( zal de wafjes nu eens gaan tellen ) en heb ook steeds naar de HD gekeken of er nog plaats was ( plaats genoeg over nog toen ) heb er toen geen moment bij stil gestaan dat er een foldertje vol zou raken. Heb ook geen enkle melding gekregen van " FULL" of zoiets. Nu heb ik een weekje vrij zet dus met pc en tyros onder de palmboom ( woon na 50 jaar in nederland geboren en getogen te zijn alweer 7 jaar op curacao dus poco poco hier) en da hem v d week weer in orde brengen er is niets stuk en de gegevens die weg zijn heb ik nog wel Alleen vanavond was het een beetje zweten en vragen voor lastige nr's die ik vanavond niet kon maken, maar ze hebben er niets van gemerkt ben dus toch weer een beetje blij, maar ben en blijf teleurgesteld in de tyros het is het eerst keyboard dat me in de steek heeft gelaten, vind het een duidelijk min punt dat er geen melding kwam en dat ondanks dat de files nog aanwezig waren er met geen mogelijkheid bij te komen is. Als dat achteraf toch wel mogelijk zou zijn dan schiet de gebruiksaanwijzing ernstig te kort
weltrusten , nou ja in nl staan jullie zoweer op ik ga slapen nu Vriendelijke groet en bedankt voor de hulp
|
laakies |
Geplaatst - 05/12/2014 : 21:29:15 @Kees,
Zoals ik het lees denk ik dat je maar van alles aan het doen bent, zonder te weten wat je allemaal doet!! En hierdoor het nog verwarrender maakt.
Tja geformateerd dan is alles weg als je geen backup hebt. niet zo slim nu kunnen we je niet hiermee verder helpen.
volgende keer je vragen omtrent de Tyros 3 in de goede rubriek zetten... om het overzichtelijk te houden.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
eddy vanzee |
Geplaatst - 05/12/2014 : 20:30:55 Jammer dat het niet wil lukken, ik heb de indruk dat je van de regen in de drop terechtkomt. Indien je de HDD van Tyros geformateerd hebt is de vraag eigenlijk niet meer relevant, maar ik zou toch willen weten vanwaar de opdracht "Hidden" komt, ik ben deze nl. nog niet tegengekomen op m'n PC met WIN7. Staat er "HIDDEN" (verborgen) of "HIDE" (verbergen) ? Formateren van de HDD doe je best via Tyros en niet via PC, Tyros maakt nl. tijdens het formateren de map "Audio" aan, die normaal gezien een verborgen map is. Zonder deze map werkt de HD Recorder niet. Als je na het formateren met een schone lei begint is het misschien geen slecht idee om toch maar de bestanden in een aantal mappen onder te brengen en zeker af en toe een backup te maken. O Ja, en eer ik het vergeet, ik neem aan dat je wel weet dat bij het formateren ALLE gegevens gewist worden ! VrGr eddy
|
Knoekhuisje |
Geplaatst - 05/12/2014 : 17:23:19 zo juist op formatt e geklikt zie geen andere oplossing, Ben toch wel een beetje erg teleur gesteld in de mensen van Yamaha dat dit zomaar kan gebeuren zonder waarschuwing
Hoop dat als hij klaar is met opstarten de machine zelf nog werkt ................ Gelukkig alles is er bijna nog, maar nu oet ik alle wav 's weer inladen pfffffffffff
|
Knoekhuisje |
Geplaatst - 05/12/2014 : 17:12:39 Goed kom hier zo niet uit en moet toch wat, hoe kan ik de oude wav files er afgooien en nieuwe zetten? Want ik kan zo niet uit de volle map komen met de tyros
|
Knoekhuisje |
Geplaatst - 05/12/2014 : 16:42:17 Oja ik heb totaal geen eene melding of wat ontvangen van de tyros dat de map voel zou raken of zou zijn, gewoon ineens onbereikbaar |
Knoekhuisje |
Geplaatst - 05/12/2014 : 16:38:35 Alleerst eerst dank voor jullie hulp,
Ik had alles al op de tyros zitten weet niet hoeveel maar heel veel en heb daarbij gewoon via de usb stick zoals ik alles er op gezet heb heb geen mappen gemaakt omdat ik merkte dat de tyros dan vaker oversloeg , zo alles in 1 map audio gezet die dan tevoorschijn kwam als ik op " select " klikte bij de hd rec. en die map " audio " zit nu dus vol en kan er niet aan,bij of in komen zowel opde tyros als op de pc niet ( pc opent de map wel maar geeft aan dat hij leeg zou zijn ) inmiddels is die map "audio ook verdwenen op me pc omdat iemend dacht dat er iets verborgen was en ik op hidden geklikt heb , hoe krijg ik die dan weer terug? pfff wordt er een beetje moe van , ga straks een grote hamer zoeken
|
eddy vanzee |
Geplaatst - 05/12/2014 : 16:11:17 ik probeer je probleem na te bootsen, maar ik krijg niet meer bestanden in een map dan toegelaten (500), wanneer ik meer bestanden dan toegelaten wil bijvoegen krijg ik ook de melding dat de map te vol is en ik best eerst een aantal bestanden verwijder. Indien er niet méér bestanden in een map kunnen geplaatst worden dan toegelaten kan een map toch niet te vol geraken, ik kan zelf een map met één bestand teveel niet van USB-stick naar HDD van Tyros kopiëren. Wanneer ik de te grote map wil kopiëren naar Tyros wordt WEL de map gecrëeerd maar zonder inhoud, dit verklaart waarom je wel de map op je PC ziet maar geen inhoud. Ik denk niet dat het probleem bij Tyros ligt, temeer daar je USB-Stick blijkbaar ook niet op de PC werkt. Vermits de te grote map niet op de HDD van Tyros kan gezet worden, zou het kunnen dat de map via de PC op de USB-stick gezet werd en dat je van daaruit niet meer verder kan, ben je wel op de goede locatie aan het zoeken ? Eventueel je probleem en werkwijze wat nader beschrijven ? VrGr eddy |
Knoekhuisje |
Geplaatst - 05/12/2014 : 15:34:21 Ik begrijp er niets meer van, wil ik de nieuwe adiofils open kom ik eerst bij deze oude melding uit ( Can"t proceed. Too many files are contained in one folder. ) en kom hier niet uit om zo bij me nieuwe map te komen, heeft er nog iemand een idee?
Gr Kees |
eddy vanzee |
Geplaatst - 05/12/2014 : 15:14:17 De map HardDiskRecorder is als ik mij goed herinner een verborgen bestand, probeer eens met op de PC in "Mapopties" te kiezen voor "verborgen bestanden en mappen weergeven". De HDD van Tyros via de PC benaderen is het beste. Ik denk dat een map op Tyros 500 items kan bevatten. Ik hoop dat je regelmatig BackUps maakt, hieruit blijkt weer eens het belang ervan. VrGr eddy
|
Knoekhuisje |
Geplaatst - 05/12/2014 : 14:57:45 Helaas kan niets doen met de usb, zou de tyros nu het eerste keyboard zijn dat me in de steek laat bij een optreden?
|
Knoekhuisje |
Geplaatst - 05/12/2014 : 14:42:58 Ja dat zou kunnen maar hoe kopieer ik die map naar de usb kan er niet bij komen?
en via de pc kan ik alle mapjes zien ook de audio files( wave dus ) maar daar in geeft hij niets weer. en de usb stick gaat ook niet open?
|
muzikant |
Geplaatst - 05/12/2014 : 14:35:16 Als je de map niet meer kunt openen zou ik deze kopiëren naar een usb stick en dan op de pc openen en de inhoud over twee mappen verdelen. Daarna deze mappen weer naar de hd van de T3 kopiëren.
Natura Artis Magistra... |