O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Gulio |
Geplaatst - 17/09/2015 : 21:18:48 Hoi Allemaal.
Bij een groot feest zag ik dat de toetsenist een Tyros 3 had. Nou ja daar hoef ik niet over uit te wijden, klonk allemaal super goed. Echter had deze artiest in eens hele leuke geluiden op de Tyros. Desgevraagd hoorde ik dat dit tusch styles waren. Ik dus bij thuiskomst op zoek naar dergelijke styles. Kan echter helemaal niets vinden wat leuk is. B.v. voor een feestavond, carnaval avond enz.
Weet iemand waar ik deze styles zou kunnen vinden ???
Groeten
Gulio |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyrojo |
Geplaatst - 10/04/2016 : 04:24:28 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyros2
Hallo Gulio.
Ik heb jou een PM gestuurd.
Muzikale Groet Henk
beste kan jij mij ook een pm sturen je zou mij daar geel blij mee maken thanks |
Gulio |
Geplaatst - 04/10/2015 : 19:10:24 Hallo Maarten, Soryt en Henk
Ik kende het fenomeen tusch stytles niet tot ik het hoorde. Nu blijkt dat ik bij nader zoeken op de schijf ook al één had maar ben daar altijd aan voorbij gegaan. Was ook niet leuk. Gelukkig heb ik via het forum een heel prettige reaktie van Henk gehad en daar een aantal tusch styles van gekregen waar ik wel wat mee kan. Soryt, de styles op de aangegven websyte zijn niet voor de tyros 3 helaas. Maarten, dank voor de syte. Deze style werkt prima. Ik ben nu zelf aan het proberen om een tusch style tye maken en als dat lukt komt het wel op dit forum terecht.
Dank voor het meedenken, weer een aanvulling op de t3
Groeten
Gulio
Tyros3, bk7m, bk9, wersi Verona, Vr7xx, Strato 500, strato bas 230, alt sax Schuppler, alt trumpet, cyter , lem 24 kan meng/350w power, bose 467 torens en bass elements Vocalyser, zangeres (sen). Voldoende lijkt me. |
Soneg |
Geplaatst - 22/09/2015 : 12:40:28 Tusch styles zijn dus Carnaval stylen Yamaha heeft daar toch het "entertainer pack voor ?
http://eu.yamahamusicsoft.com/en/instrument/Keyboard/Tyros5/category/Voices/product/1217416/Entertainer/?currency=EUR
kost een paar centen , maar dan heb je wat ( als het je smaak is ).
Gr, Soryt
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
maartenb |
Geplaatst - 22/09/2015 : 11:40:45 Op de muzieksite van Rama vind je onderaan de pagina een tusch style die je kunt downloaden (ik heb zelf de style nog niet geprobeerd).
Rechtstreekse downloadlink.
Maarten |
tyros2 |
Geplaatst - 19/09/2015 : 10:57:07 Hallo Gulio.
Ik heb jou een PM gestuurd.
Muzikale Groet Henk |