O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Kees Roskam |
Geplaatst - 15/03/2016 : 19:05:29 Hallo mede Tyros-liefhebbers, ik heb de afgelopen jaren bij Yamaha Premium Packs & Voices gekocht en uiteraard geïnstalleerd in de Tyros3. Stel dat mijn Tyros de geest geeft en ik een nieuwe ga kopen (of een gebruikte bij Oostendorp, zoals mijn huidige Tyros3), is er dan een mogelijkheid om deze pakketten over te hevelen naar een opvolger. Of is het pech, extra geluiden weg, en koop maar weer nieuwe pakketten, die zoals bekend nogal prijzig zijn. Ik heb begrepen dat de geluiden van deze upgrade pakketten niet in automatisch in een Tyros 4 of 5 zitten. Wat ik wel had verwacht. Maar ik zag op de Yamaha-site dat deze zelfde pakketten ook voor de 4 en 5 leverbaar zijn. Weet iemand daar meer van?
Met muzikale groet, Kees. |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Kees Roskam |
Geplaatst - 18/03/2016 : 19:24:44 Bedankt Soryt, ik ben gerust gesteld. |
Soneg |
Geplaatst - 17/03/2016 : 22:49:52 Elke keer dat ik van model wisselde gaf ik dat ook aan op de site , later kreeg ik zelfs de ge-update versie,s voor de T5 zonder extra kosten . Gewoon een prima systeem en website van Yamaha , Het enige waar veel Hollandse klanten mee zitten is het verplicht gebruik van een credit card om daar je content mee te betalen. Eigenlijk nooit een miskoop mee gehad #128077;
Soryt#127929;#127929;#128077;#128526;
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
Kees Roskam |
Geplaatst - 16/03/2016 : 15:09:41 Dus als ik eenmaal een pakket heb gekocht kan ik het ook in mijn volgende Tyros installeren? Dat zou fijn zijn. Maar hoe gaat dat dan met de licentie? Ik heb inmiddels gelezen op internet dat een licentie van een pakket maar voor 1 keyboard wordt verstrekt om kopiëren tegen te gaan. Of geldt dat dan niet als je eenmaal klant bent en je een nieuwe Tyros koopt? Dat zou mooi en een "zorg" minder zijn. |
Soneg |
Geplaatst - 16/03/2016 : 00:04:23 Deze pakketten blijven gewoon voor je beschikbaar bij Yamaha , ben er al ruim 10 jaar klant en kan al mijn aankopen 'redownloaden, .
Soryt #128516;
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |