O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Gulio |
Geplaatst - 21/05/2016 : 22:58:19 Hoi allemaal
Ik heb een vraag
Ik zou graag willen weten hoe je een multipad aan een style vastknoopt zodat deze altijd weer terug komt als je de style oproept. Nu doe ik dat manuaal bij de styles waar niet de juiste ( voor mij ) multipad wordt weergegeven. ( dit is soms erg onhandig ) Er zijn styles waar een perfecte multipad aan is gekoppeld. Dat zou ik ook willen doen maar het lukt me niet goed. Wie weet raad ?????
Groeten
Gulio |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Gulio |
Geplaatst - 25/05/2016 : 14:15:25 Hoi Eddy
Ik heb de Tyros nog niet zo lang al speel ik onderhand 60 jaar muziek. Ik had een bk9 maar kon de 2 kleine schermpjes niet goed meer lezen vanwege een oogprobleem. Toen kwam ik de Tyros tegen en daar kon ik prima mee verder alleen moet ik wel even weer vooraan beginnen want na een va7, g70 en dan een bk9 ( vanwege het gewicht ) is een Tyros andere koek waar ik echter helemaal tevreden mee ben. Ik ga ook zeker de presets gebruiken maar dat vergt weer enige studie denk ik en bij mij gaan de dingen niet meer zo vlot als vroeger of jij moet het heel kort kunnen uitleggen. En....dankzij dit forum ben ik ook al veel wijzer geworden. Ik worstel gewoon door en maak heel veel muziek. Kijk maar eens op onderstaande link Kale kop met bril
Juul
http://www.geesbrugactief.nl/cms/php/page.php?id=264&returnpage=256
|
eddycafmeyer |
Geplaatst - 23/05/2016 : 20:24:14 Nog geen registraties gebruikt? Dan is er nog een hele nieuwe wondere wereld die in jouw muziek zal binnenkomen, Eddy |
Gulio |
Geplaatst - 23/05/2016 : 12:17:37 Hoi Eddy (s )
Bedankt voor jullie reactie
Ik ben niet zo op de hoogte met de registraties en gebruik deze ook ( nog )niet. Dat wordt dan de volgende puzzel op de Tyros.
Ik heb de 2e beschrijving geprobeerd en dat werkt PRIMA !!! Helemaal gelukkig want ik heb er al wat op zitten zweten maar het forum biedt weer de oplossing.
Met vriendelijke groet
Gulio
|
eddy vanzee |
Geplaatst - 22/05/2016 : 10:01:04 -laad een style; -laad de gewenste multipad; -druk op "memory" (links naast "one touch setting"); -zorg dat "multipad" aangevinkt staat in het dialoogscherm; -druk op de "OTS"-knop waaronder je de multipad wil opslaan (1->4); -druk op "YES" in het volgende dialoogscherm; -druk op "SAVE" in het volgende scherm (wijzig event. de naam) -druk op "OK"; Je kan onder elke (1->4)-OTS-knop een andere MP vastleggen, of dezelfde onder de 4 knoppen. VrGr eddy |
eddycafmeyer |
Geplaatst - 22/05/2016 : 09:45:45 Het handigste is om de multipads in registraties te steken.
Je kunt inderdaad leuke extraatjes toevoegen door te werken met multipads, en je kunt ze zelf ook nog bewerken naar jouw eigen smaak. Eddy |