O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Gulio |
Geplaatst - 07/06/2016 : 14:58:16 Hoi allemaal
Ik heb van een kennis een aantal multipads gekregen echter van de Tyros 2. Ik heb ze daar gehoord en dat is precies wat ik zoek. Alleen........... Ik heb een Tyros 3 en die herkent ze bij mij niet. Is daar nog een oplossing voor te vinden om de multipads van de 2 te converteren naar de 3. Het betreft hierbij multipads met stemmen en geluiden.
Heeft iemand een oplossing ????
Groeten
Gulio |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 09/06/2016 : 11:30:45 Dag Gulio, zou het kunnen dat dit zelfgemaakte MP's zijn ? dan is het misschien mogelijk dat de items die gebruikt werden om deze MP's te maken niet op jouw toestel aanwezig zijn. Vergelijkbaar met registraties: wanneer de registratie niet beschikt over de gegevens waarnaar de paden verwijzen of de gegevens op een andere plaats staan dan de geregistreerde paden, dan werkt het niet. Indien de MP's op de Ty2 op de HDD staan, zou je kunnen proberen een 1/1 copie te maken van deze HDD en naar de HDD van jouw Ty3 over te brengen. VrGr. eddy |
Gulio |
Geplaatst - 07/06/2016 : 21:47:06 Hoi Eddy
Ik kreeg even weer hoop maar helaas. De fileconverter converteert ze wel maar de geluiden zijn niet hoorbaar. Dan toch maar aan de slag om ze zelf te maken. Dank voor jouw reactie en tot de volgende keer
Groeten
Gulio ( Juul )
|
eddy vanzee |
Geplaatst - 07/06/2016 : 19:41:46 Hallo Gulio, probeer eens of het met dit niet lukt (file converter) : http://download.yamaha.com/search/detail/?site=nl.yamaha.com&language=nl&category_id1=16277&category_id2=16084&product_id=1007003&asset_file_language=EN&asset_id=31589 VrGr eddy
|