O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Ruud |
Geplaatst - 02/09/2010 : 08:04:31 Na het vele speculeren over al dan niet de komst van de Tyros4 is het nu dus officieel bekend dat ie komt. Uit de reacties bleek dat de één niet kon wachten, de ander nog lang niet is uitgekeken op zijn/haar T3, en dat voor anderen nu een T2 of T3 binnen bereik komt.
Waar ik benieuwd naar ben is wie op voorhand al voornemens zijn de Tyros4 te bestellen, of al besteld hebben; wie eerst de demo en mogelijkheden af wil wachten en voor wie het niet hoeft.
Gewoon om te inventariseren en de voorpret. Niet om ellenlange discussies te voeren.
Om maar af te trappen: ik heb bij aanschaf van mijn T3 al aangegeven de opvolger ook bij Henk te kopen. Dat is niet echt bestellen, maar vorig jaar oktober heb ik de T4 officieel besteld. Gewoon omdat ik heel veel vertrouwen heb in de technologische ontwikkelingen bij Yamaha. Zij hebben me nog nooit teleurgesteld. En verder bij Henk besteld, omdat de service ongekend goed is en de sfeer altijd prettig. En de koffie natuurlijk...
Dus ja, ik heb de Tyros4 op voorhand al besteld.
Groet, Ruud |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Ben |
Geplaatst - 14/09/2010 : 19:17:22 Gisteren was ik nog helemaal in dromenland over de TYROS 4 , vandaag is deze droom weer uit elkaar gespat De motor van mijn auto is vandaag in de soep gelopen nadat mijn distributieriem knapte Dus ook nu weer gaat de T-4 aan mijn neus voorbij Het geluk is me weer eens niet gegund ik baal als een stekker
Ben |
Ben |
Geplaatst - 11/09/2010 : 18:40:37 Hoi Frans ,
Ik begrijp wat je bedoeld en je hebt ook gelijk maar door ziekte zal ik niet meer in staat zijn om naar Wezep te rijden wat ik zelf heel jammer vind maar daar is helaas niets aan te doen . Dit heb ik Henk toevallig vandaag ook laten weten in e-mail contact dat ik vandaag met Henk Had. Ik ga sowieso altijd te werk op wat ik zelf hoor en zie Frans.
Dat er altijd mensen zullen zijn die niet tevreden zijn, die zul je er altijd bij blijven hebben. Ik zelf heb de Tyros 2 en ben daar altijd super blij mee geweest en de Tyros 3 vind ik ook top maar was voor mij op dat moment gewoon niet weg gelegd.
Ik ben altijd iemand geweest die één van de eerste was als er een nieuw top keyboard op de markt kwam, maar deze keer moest ik het door overmacht aan me voorbij laten gaan.
Groetjes, Ben
|
theplayer |
Geplaatst - 11/09/2010 : 18:14:24 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ben Ik ga eerst eens rustig afwachten wat deze TYROS 4 te bieden heeft en daarna wat reacties van kopers afwachten.
Die reactie van de kopers zal ik je vast voorspellen. "Een geweldig keyboard met een veel vollere klank en het speelt lekker. Ook de nieuwe speakers zijn erg goed." De niet kopers: Heeft niets nieuws te bieden, klinkt hetzelfde, heeft nog steeds geen oktaaf extra en kost alleen maar veel geld. Dus Ben......Ga zelf luisteren en spelen en ga dan op jezelf af. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Ben |
Geplaatst - 11/09/2010 : 17:16:02 Ik heb ook nog steeds mijn TYROS 2 en heb zowel voor de TYROS 3 en 4 een offerte aan gevraagd. Het is heel normaal dat je meer betaald als er een nieuw keyboard uitkomt. Daarom zeg ik altijd maar ''Geduld word meestal beloond'' Het is maar waar je voor kiest
MVG, Ben |
Ezra |
Geplaatst - 11/09/2010 : 15:02:42 Ik heb hetzelfde als Ben. Eerst horen, daarna wellicht kopen. Ik heb nu nog een Tyros2 en heb overwogen om een Tyros3 te kopen, misschien maar goed dat ik even gewacht heb...
Ik ga in ieder geval een offerte aanvragen bij Henk en de 30ste waarschijnlijk wel even luisteren naar de demo... en daarna beslissen.
Download hier mijn Tyros-songs... |
Ben |
Geplaatst - 11/09/2010 : 13:17:51 Mijn bedoeling is nog niet om meteen te kopen , maar heb wel een offerte aangevraagd bij Henk. Ik ga eerst eens rustig afwachten wat deze TYROS 4 te bieden heeft en daarna wat reacties van kopers afwachten. Zelf heb ik momenteel nog steeds de TYROS 2 waar ik erg blij mee ben,maar ondanks dat ben ik nu toch wel heel nieuwsgierig geworden naar de TYROS 4.
Mvg, Ben
|
Wouter1972 |
Geplaatst - 07/09/2010 : 14:13:14 Qua uiterlijk lijkt het inderdaad op het eerste gezicht niet veel veranderd t.o.v. de Tyros 3. Maar....(uiterlijke) schijn bedriegt?
Het lijkt me een nogal gewaagde stap van Yamaha om de kritische Tyros-speler met een "simpele kosmetische aanpassing" de Tyros4 te presenteren. Aangezien de meeste Tyros bezitters vaak gevorderde spelers zijn die hun spaarcenten niet zomaar over de balk gooien voor een nieuwer model, lijkt me het haast ondenkbaar dat Yamaha zich dat ook niet realiseert en met het nieuwe vlaggeschip een volwaardig/commercieel paradepaartje aflevert.
Vol verwachting klopt ons (muzikale) hart :)
|
laakies |
Geplaatst - 06/09/2010 : 20:53:47 Nog 11 daagjes slapen, en dat weten we alles omtrent de Tyros 4!!!
(ik ben bang dat het een geforceerde upgrade gaat worden om geld in het laatje te brengen bij Yamaha)
Ik hoop dat ik het fout heb, en helemaal weggeblazen ga worden door de nieuwe mogelijkheden van de T4.....
welterusten..... tot over 11 dagen
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Riemens12 |
Geplaatst - 06/09/2010 : 20:02:01 Voor de nieuwsgierigen onder ons !!! http://www.youtube.com/watch?v=i6bHZg9C7X0 |
Wouter1972 |
Geplaatst - 06/09/2010 : 19:19:27 ~ha, ha~ krijg je bij genoeg aanprijzingen misschien een korting bij Henk? |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 06/09/2010 : 18:29:56 ja inderdaad WIM,heb ook meer dan 1000 registraties enz enz en geen enkel probleem bij overschakelen van T2 naar T3,dankzij de goede service van Henk Oostendorp!!!gr RIKO |
tyro |
Geplaatst - 06/09/2010 : 17:38:01 Ik heb wel meer dan duizend instelling. Nooit geen problemen gehad met overstappen.
Dit is nu mijn 3e Tyros en de 4e komt eraan.
Groeten Wim |
n/a |
Geplaatst - 06/09/2010 : 17:25:01 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
Nou Sis,
Ben je van je geloof gevallen? Je riep steeds van de daken dat je de T3 niets vond. Maar eigenlijk toch wel dus.
Ik heb er ergens een complete gezien voor 800,-. Kon alleen in één koop met koffer. De koffer was 2200,-
Groet, Ruud
Nee hoor Ruud, mijn mening is niet veranderd. Alleen , ik ga hem niet gebruiken voor optredens . Die T-3 gaat de opname studio in en komt er nooit meer uit. Ik blijf dus optreden met een T-2 . De reden is heel simpel, ik heb geen zin meer om alles opnieuw te programmeren, zeker niet met +/- 500 instellingen. Snap je me sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
n/a |
Geplaatst - 06/09/2010 : 17:15:14 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door admin
Gefeliciteerd sis
MVG, Henk Oostendorp
Dank U Henk , hij komt trouwens van U , goed hé sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
Ruud |
Geplaatst - 06/09/2010 : 17:14:50 Nou Sis,
Ben je van je geloof gevallen? Je riep steeds van de daken dat je de T3 niets vond. Maar eigenlijk toch wel dus.
Ik heb er ergens een complete gezien voor 800,-. Kon alleen in één koop met koffer. De koffer was 2200,-
Groet, Ruud |