O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bertus |
Geplaatst - 23/09/2010 : 15:14:18 Heb hiereen site gevonden wat de Tyros 4 moet gaan kosten, voor velen onder ons moet het sparen worden, hier de link: http://www.gear4music.com/news/article/Yamaha-Tyros-4-Keyboard-Officially-Released/2HY/2010-09-20
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Ruud |
Geplaatst - 10/10/2010 : 18:41:47 Is inderdaad een goede en leerzame site.
Groet, Ruud |
Sneakyman |
Geplaatst - 10/10/2010 : 18:32:17 @Ruud Heb het van een forum af hoor (yamahapkowner). Daar zitten wel veel engelsen en fransen op dus ga ervan uit dat het goed is. Daarna nog een paar bevestigingen gehad.
Als ik ongewenst e-mailtjes krijg dan is de unsubscribe knop snel gevonden . Af en toe ook van oostendorp wel eens mailtjes gehad waar ik van denk: wat moet ik hier nou weer mee? Maar meestal ben ik wel blij dat ik toch de mailtjes wel krijg. En yamahapkowner is gewoon een erg goede website waar ik ook veel info vandaan haal en ook af en toe wel erg leuk gratis spul en tips vandaan te halen is.
Gr. Menno |
F.van Holten |
Geplaatst - 10/10/2010 : 17:27:31 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MrBoembas
Hoi Frans,
Het zijn meer feiten die ik opnoem maar oke het lijkt ook verdacht veel op Reklame voor Oostendorp, Ik spreek uit ervaring over Oostendorp, vroeger kocht ik altijd me instrumenten bij Poppuliers Culemborg en bij Karten Zaandam maar sinds ik ben overgestapt naar Wezep en heb ervaren met hun services en advies en natuurlijk de sfeer ben ik helemaal om voor deze winkel. Nogmaals ik kom met Feiten over Oostendorp.
En de aandelen Oostendorp stijgen direct haha ;-)
Grtz,
Daniel.
Daniel Ik dacht dat je barste van de aandelen
Grt. Frans T3-xxl |
Hanswiel |
Geplaatst - 10/10/2010 : 17:19:48 Hoi,
Ja, van die service klopt wel.
Maar ze moeten wel zorgen dat de website bij de tijd is zodat ik niet voor niets naar Wezep rijdt om de Bose Compact L1 te halen die er dan niet is. Echter, volgens de website wel.
OK, nu wordt die gratis bezorgd via Bose zelf. En dat is weer service.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
MrBoembas |
Geplaatst - 10/10/2010 : 16:11:57 Hoi Frans,
Het zijn meer feiten die ik opnoem maar oke het lijkt ook verdacht veel op Reklame voor Oostendorp, Ik spreek uit ervaring over Oostendorp, vroeger kocht ik altijd me instrumenten bij Poppuliers Culemborg en bij Karten Zaandam maar sinds ik ben overgestapt naar Wezep en heb ervaren met hun services en advies en natuurlijk de sfeer ben ik helemaal om voor deze winkel. Nogmaals ik kom met Feiten over Oostendorp.
En de aandelen Oostendorp stijgen direct haha ;-)
Grtz,
Daniel. |
R.A. Jansen |
Geplaatst - 09/10/2010 : 18:41:15 Ik kan mij volledig aansluiten bij vorige forumleden.
Ik heb ook geen aandelen Oostendorp, maar wat zij aan service geven is ongelooflijk en ook het geduld.
Ik sta volledig achter de suggestie om bij Oostendorp te kopen en ik kan het weten want ik kom er al bijna 30 jaar. |
Ruud |
Geplaatst - 09/10/2010 : 17:43:41 @Frans: De oorzaak is misschien wel de service zelf.
@Sneakyman: Ik weet waar je op doelt, maar ik zou niet gelijk alles geloven wat je vaak ongevraagd via je email ontvangt.
Groet, Ruud |
guyske |
Geplaatst - 09/10/2010 : 17:35:55 Extra korting ...................... LOL
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
F.van Holten |
Geplaatst - 09/10/2010 : 17:21:31 Daniel Ik koop ook bij Henk, maar wat is de oorzaak van de giga reclame, houd de wereld op achter Wezep ??
Grt. Frans T3-xxl |
MrBoembas |
Geplaatst - 09/10/2010 : 14:23:02 Hey Allemaal,
Als je toch een Tyros4 koopt koop die dan bij Henk Oostendorp aangezien hij de meeste service en extraatjes geeft, Henk en zijn companen zijn al jaren een begrip geworden, met omruilen van de keyboards zakt de prijs altijd net zoals als een Computer die is ook niks waard. Het is wel zo dat je bij Oostendorp je keyboard altijd kwijt raakt dat hij hem van je overkoopt en dat is bij Marktplaats of Ebay altijd de vraag aangezien er dan zoveel keyboards te koop worden aangeboden moet je zelf onder die prijs willen en dan zal je zien dat je toch op dezelfde prijs gaat komen als bij Oostendorp daarom is het eigenlijk beter om je Keyboards als je er van af wil toch aan Oostendorp te verkopen. Winst zal je echt niet maken op je verouderde keyboard. Maak maar eens voor je eigen een rekensom de pakketten die Oostendorp bij je Tyros geeft t.a.v een bedrag bereken dat nou eens mee met de inwisselprijs en de serviceskosten vergelijk dat maar eens met andere en je zou zien.
Grtz,
Daniel. |
Sneakyman |
Geplaatst - 09/10/2010 : 13:40:19 Vanaf maandag zullen de prijzen in heel Europa vastgezet worden. Dus dan kan je niet meer overal zeer gunstige prijzen krijgen.
Dus als je nog een gunstige prijs wil Vanaf maandag zit goed onderhandelen er dus ook niet meer in Je kan het nu altijd nog proberen maar maandag is dat dus niet meer mogelijk
Gr. Menno |
Hanswiel |
Geplaatst - 03/10/2010 : 08:50:49 Hoi,
Gezien de koop- en de inruilprijzen van de T4 weet ik nu zeker dat ik wacht tot over 2 jaar op de Tyros 5 (of hoe die dan tegen die tijd mag heten).
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
Wouter1972 |
Geplaatst - 03/10/2010 : 08:35:23 "...genoegen moeten nemen met hun Tyros3, wat ook geen straf is..."
Het moet ook niet gekker worden. |
bertus |
Geplaatst - 02/10/2010 : 23:56:54 Hallo, Om nog een kans te maken om nog een goeie prijs voor je Ty3 te krijgen die nog zo jong is lijkt mij de enige mogelijkheid om deze particulier te verkopen, minimaal 2500 euro mag je er best voor krijgen. Dan blijft het nog redelijk. Ik denk dat veel Ty3 eigenaren, die de Ty4 gehoort of niet gehoort hebben toch nog wel even achter hun oren gaan krabben voordat zij een besluit nemem! Per slot van rekening blijft het toch een hoop geld die je bij moet passen en wat ik al eerder schreef, veel zullen moeten gaan sparen of genoegen nemem met hun Ty3 wat ook geen straf is!Ik kan mij ergere dingen voorstellen!!
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
Louis |
Geplaatst - 02/10/2010 : 08:41:48 De prijzen van de Tyros 4 zijn nu bekend, maar hoe zit het met de prijs van het Flash Memory, is het interne Flash al volledig vol of is daar nog ruimte voor 1 of 2 extra premieum voices of moet je dus zowiezi dat extra geheugen aanschaffen. Ben benieuwd?
vr.gr. Louis |