O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
guus |
Geplaatst - 02/10/2010 : 17:00:18 02-10-2010 Besteld bij Henk
Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Heiko |
Geplaatst - 12/05/2011 : 15:20:47 Ik neem aan dat T4 volgend jaar april wel uit voorraad leverbaar is...?? 40 jaar bij de zaak, dus kassa! En meteen naar Wezep natuurlijk! Mischien is er tegen die tijd wel een T5 uit... Geduld is een schone zaak...dus... Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
Soneg |
Geplaatst - 12/05/2011 : 14:59:12 Hij is Binnen ! Niet Storen s.v.p.
Soryt |
admin |
Geplaatst - 22/04/2011 : 17:34:56 De Yamaha fabrieken zijn gelukkig niet rechtstreeks getroffen, echter wel een heel belangrijke toeleverancier. Het schijnt dat de fabriek waar de geluidschips gemaakt worden verwoest is door de tsunami. Yamaha is naarstig op zoek naar een alternatief.
Maar inderdaad was de slechte levering ook voor de ramp een feit. Yamaha geeft aan dat de vraag groter is gebleken dan dat ze verwacht hadden en dat het tijd kost om hun productiebatterijen om te zetten. Hoe het ook zij, het is vervelend voor zowel degene die een Tyros4 koopt, als ook voor de partij die ze verkoopt.
MVG, Henk Oostendorp |
Dick |
Geplaatst - 20/04/2011 : 16:50:15 Ik heb geen idee of de ramp in Japan hier direct mee te maken heeft, en dat van af dag 1 de levering niet fijn verloopt staat zeker als een huis. Maar wellicht zouden wat havens en infra voor extra vertraging kunnen zorgen... Ik hoop dat de wachters snel beloond worden..maar weet wel..wachten is vervelend, maar heeft ook zijn charme, want je fantasie kan de vrije loop gaan...als je hem eenmaal hebt..ja dan kan het echte werk gebeuren..
Groetjes, Dick www.dickvisker.nl
|
Peter.L |
Geplaatst - 19/04/2011 : 22:41:12 Hoi Dick, Ik kan niet anders dan concluderen dat de ramp in Japan dateert van 11 maart, de slechte levering van de tyros 4 vanaf het begin af aan,dus november 2010. Daarbij komt dat de fabrieken van Yamaha niet getroffen zijn. Let wel ik vind de ramp net als iedereen vreselijk! maar het kan er bij mij niet in dat, de slechte levering, hiermee te maken heeft! Dit heeft te maken met verkeerde inschatting of beleid! Of zit ik er helemaal naast met deze gedachten!
groet Peter
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dick
Vergeet niet, dat ze in Japan een aardbeving en Tsunami en een kernramp hebben, misschien is dit wel een van redenen... daarom ben ik blij dat ik hem al een tijdje heb
|
Dick |
Geplaatst - 19/04/2011 : 22:02:54 Vergeet niet, dat ze in Japan een aardbeving en Tsunami en een kernramp hebben, misschien is dit wel een van redenen... daarom ben ik blij dat ik hem al een tijdje heb
|
Soneg |
Geplaatst - 19/04/2011 : 21:27:23 Het schijnt nog wel even te kunnen duren,wordt waarschijnlijk mei. Moet nog even geduld hebben dus.
Soryt |
laakies |
Geplaatst - 18/04/2011 : 22:52:01 Hoi allemaal,
Ondanks dat ik mijn T4 al in November 2010 in huis had staan, vind ik het toch vreemd dat er zo'n grote leveringstijden/verschillen zijn.
Het is notabene al april 2011!! en nu zijn er nog menigeen die zitten te wachten!! Schande mr Yamaha. Lanceer een nieuw keyboard als je genoeg kunt leveren.....
Volgens mij is er geen crisis, die wordt ons aangepraat door de hoge heren met de stopdas om ons als kleine man nog meer uit te wringen.....
Maar ook in de autowereld is het zelfde euvel aan de gang, ik wou een nieuw autootje voor mijn vrouw kadoo doen in februari 2011 maar heb het gecanceld moest 3 maanden wachten voordat hij geleverd kon worden. Notabene rijd ze nog steeds rond met het oude autootje en is er nog steeds blij mee Dus dat kadootje houd ze nog tegoed ssssssst ( ze leest deze fora toch niet
Levertijd oke kan ik mee leven maar zeker geen 3 maanden!!!
Das mijn opini qua leveringstijden.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
fransonline |
Geplaatst - 18/04/2011 : 12:45:10 Eigenlijk vreemd dat de levering van de T4 zo moeizaam verloopt, al vanaf de introductie. We zijn nu zo'n half jaar verder en er verandert niets, voor zover ik het via dit forum waarneem. Hopelijk heeft het eerste schip uit Japan na de ramp een container T4's aan boord gehad.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
PatrickD |
Geplaatst - 18/04/2011 : 12:12:55 Ja dan is het zeker belangrijk ! Helaas kunnen de winkels er ook niks aan doen. Ligt toch aan het leveren vanuit Japan. |
Peter.L |
Geplaatst - 15/04/2011 : 21:50:48 Hoi Patrick, ik heb nog geen bericht ontvangen, bij mijn bestelling wel een uiterste dd. aangegeven dat ik hem moet hebben! dit omdat de T4 een cadeau is voor een speciale datum/ meilpaal! groet Peter.citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PatrickD
Hoi Johanleo en Soryt, Peter.L hebben jullie al iets gehoord wanneer de T4 weer leverbaar is ?
mvg Patrick.
|
jandoets |
Geplaatst - 12/04/2011 : 21:07:36 Hallo a.s Tyros 4 bezitters, de mijne heb ik op 7 februari j.l. besteld, gisteren met Oosterdorp gebeld, wat ik begrepen heb is dat er een hele grote partij binnenkomt, maar dat er nog niets bekend is wanneer dit is. Yamaha geeft daar nog geen duidelijk antwoord op. Dus het misschien nog wel enkele weken duren (hoop het niet) Ons geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld. Groet Jan
JD_RD_PEND |
PatrickD |
Geplaatst - 12/04/2011 : 17:19:46 Hoi Johanleo en Soryt, Peter.L hebben jullie al iets gehoord wanneer de T4 weer leverbaar is ?
mvg Patrick. |
Peter.L |
Geplaatst - 02/04/2011 : 21:22:16 Vandaag 2-4-2011, heb ook ik een T4 bij Henk besteld. Tot op dit moment bezit ik een T2 en verwacht een hele verbetering! Natuurlijk heb ik me laten informeren en heb demo's bijgewoond. Ben persoonlijk erg benieuwd of de zangmodule ind de T4 werkelijk zo is als die bij de demo's wordt weergegeven.
Verder heb ik me net aangemeld voor dit Forum om onder andere mee te genieten van andere hun erveringen en kennis!
met muzikale groet Peter. |
Soneg |
Geplaatst - 02/04/2011 : 14:50:37 Na lang sparen,en wat onderhandelen vandaag de T4 besteld bij Henk.
Soryt
|