Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Demo Michel Voncken

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Carola Geplaatst - 03/10/2010 : 19:44:11
Ik heb vandaag een demo bijgewoond van Michel Voncken en heb eindelijk de Tyros 4 kunnen beluisteren.
De vocal voices vind ik prachtig en er zit een geweldig Philharmonic orkest in. De vocalklanken zijn heel mooi verwerkt in de styles.
Ik heb hier op het forum veel over de Tyros 4 gelezen en ben blij dat ik het nu zelf ook heb kunnen horen.
De verbeterde piano is bijna niet aan bod bekomen en klonk erg schel, misschien heeft dit aan de geluidsinstellingen gelegen????
Een prachtig instrument en ik overweeg nog steeds tot aankoop over te gaan. Het is nog even wachten op de offerte.
En wat ik toch ook niet mag vergeten te vermelden: Wat kan die Michel Voncken spelen!!!!! Jammer dat zijn virtueuze vingers niet meegeleverd worden met het keyboard ha, ha...
Het was een prachtige demo en ik heb genoten!
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Ben Geplaatst - 04/10/2010 : 13:21:13
misschien heeft men het geluid voor de piano aangepast , you never know
het kan ook simpelweg aan ieders persoonlijke smaak liggen , de één vind hem mooi en de ander weer niet .
zo gaat dat ook bij auto's , als ik een AUDI TT mooi vind wil dat nog niet zeggen dat iedereen hem mooi vind toch ?
Wat ik alleen maar wil zeggen is dat het aan meedere factoren kan hebben gelegen dat die Piano die dag schel heeft geklonken.

Groetjes Ben
Jan Bruijn Geplaatst - 04/10/2010 : 12:21:28
even een losse opmerking.

Hoe kan het dat een piano niet goed klinkt en de rest wel op eenzelfde geluidsinstallatie.

De geluidsinstallatie is goed of niet goed. Op een slechte installatie klinkt alles nergens naar.

Just a thought.

Jan

n/a Geplaatst - 04/10/2010 : 08:44:02
Zo zie je maar hoe belangrijk een goede geluidsinstallatie is hé .
sis

Soft-lounge, lounge, chillout componist
Carola Geplaatst - 04/10/2010 : 07:19:33
Hoi T-Rossie,

Gelukkig dat de nieuwe piano wel mooi is. Hè, hè... wat een geruststelling. Jammer dat ik het zelf niet zo heb kunnen horen.

Groetjes,

Carola
T-Rossie Geplaatst - 03/10/2010 : 21:37:00
Hoi Carola,

Eén ding kan ik je verzekeren : De nieuwe piano is NIET schel als hij over een goede/gewone installatie wordt gespeeld. Hij klinkt subliem, breed, prachtig stereo gesampled, de hamertjes, een enorme dynamiek en het release sample.
Henk krijgt/heeft het druk met offertes uitbrengen

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000