O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
dacca |
Geplaatst - 19/10/2010 : 14:46:12 Yamaha Tyros4 • Peter Baartmans http://www.youtube.com/watch?v=zhlGDcKorK8
Groetjes Marc |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Raysyl |
Geplaatst - 30/10/2010 : 19:17:19 Ik ben een wijze uit het Oosten |
Dick |
Geplaatst - 27/10/2010 : 21:35:39 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten
Ik dacht altijd hoe zuidelijker, hoe vrolijker. Weer mis
Grt. Frans T3-xxl
Hoe zuidelijker, hoe meer bier proost |
F.van Holten |
Geplaatst - 22/10/2010 : 20:11:58 Ik dacht altijd hoe zuidelijker, hoe vrolijker. Weer mis
Grt. Frans T3-xxl |
Heiko |
Geplaatst - 22/10/2010 : 07:17:48 Je hebt helemaal gelijk. Humor hoort niet thuis in dit forum, het zou verboden moeten worden. Er is al genoeg vrolijkheid in de wereld! En als je gevoel voor humor mist, kun je beter maar nergens op reageren, anders komt er weer een zinloze reactie tussen. Maar wel blijven lachen, hé?
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
johanleo |
Geplaatst - 21/10/2010 : 22:32:54 Op de drie eerste tussenkomsten na, is dit weer eens een item met veel inhoudloze tussenkomsten!!!
Of is dit een humor die ik niet snap ? Laten we het gezellig en muzikaal houden, Ja ?
johan |
F.van Holten |
Geplaatst - 20/10/2010 : 18:10:42 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Heiko
Verkeert is met eem T, anders is het goet (da's verkeerd) snappie?
en eem is met een N (da's verkeerd) snappie ?
Grt. Frans T3-xxl |
n/a |
Geplaatst - 20/10/2010 : 13:15:26 Heiko , nee hé, we gaan toch geen kerstliedjes spelen op een T-4. Dat kan op de T-2 ook , en ik ben al geboekt sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
Heiko |
Geplaatst - 20/10/2010 : 13:10:35 weet ik ...'k heb er een jaar over gedaan om ze allemaal uit het hoofd te leren.... Maar inderdaad, Peter is de best, maar dat heb ik al eens gezegd. Eind December ga ik zeker naar Wezep voor het kerstconcert! grtzz, Heiko |
n/a |
Geplaatst - 20/10/2010 : 12:47:38 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Heiko
Verkeert is met eem T, anders is het goet (da's verkeerd) snappie?
Nee, want het groene boekje weet het ook niet meer. Je kan beter Frans leren of nog liefst Fins, daar hebben ze de meeste lidwoorden ter wereld sis
Heiko |
Geplaatst - 20/10/2010 : 12:24:34 Verkeert is met eem T, anders is het goet (da's verkeerd) snappie? |
n/a |
Geplaatst - 20/10/2010 : 12:12:14 Ik heb weinig tijd, toch wil ik even reageren. Peter is gewoon de beste demonstrateur. Hij kan alles van : van slager( beenhamer ) tot jass tot klassic . Express, heb ik het verkeerd gespeld. Mij kan de T-4 niet overtuigen . Dit om de eenvoudige reden dat ik het schijt heb aan wersie, en die koortjes beginnen nu al serieus vervelend te worden en is totaal geen nieuwe referentie. De styles is een ander verhaal ............. sis
Jan Bruijn |
Geplaatst - 20/10/2010 : 11:50:59 Laakies,
Lijkt mij niet verstandig om op de TYROS4 te gaan zitten. Hahahaha.
Jan |
F.van Holten |
Geplaatst - 20/10/2010 : 11:45:42 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Yamahaman
Ik denk dat bij veel mensen "marginaal" de portomonaie wordt bedoeld :-)
Yamahaman Dit moet het zijn volgens de D.van D.
mar·gi·naal bn 1 aan de rand geplaatst 2 zich op de grens bevindend: een ~ geval grensgeval; een -nale winst zeer geringe
Grt. Frans T3-xxl |
Jan Bruijn |
Geplaatst - 20/10/2010 : 09:11:31 Roel,
Dit vind ik een zeer ongelukkige opmerking:
"Gelukkig bepalen wij allemaal zélf wat voor ons 'marginaal' is. De meesten die 'm gehoord/gezien hebben plus beschikken over de capaciteit/wil om de verschillen waar te nemen zijn ze allerminst marginaal"
Vooral de opmerking: "plus beschikken over de capaciteit/wil om de verschillen waar te nemen zijn ze allerminst marginaal" vind ik nogal hooghartig.
Dus alleen diegene die het geluk hebben een goed oor en muzikale achtergrond te hebben, kunnen het verschil horen tussen een T3 en T4.
Mensen waar jij jezelf toerekent. Een wel zeer select clubje.
Ik denk niet dat Yamaha dat voor ogen had met de T4.
Jan
|
Soneg |
Geplaatst - 19/10/2010 : 21:16:06 Zoeper toll
Soryt |