O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Willy |
Geplaatst - 03/11/2010 : 12:13:03 Als ik op de P.C.een back-up maak van de H.D. van mijn T3, kan ik alles copieren naar de T4. Gaat dit ook met de audio files? Of moet ik die één voor één importeren in de T4?
Willy. |
10 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
patrik |
Geplaatst - 13/11/2010 : 22:01:23 Bedankt Wim voor de snelle reactie,
Helaas licht het niet aan de simple of multi mode. Ik heb ze opnieuw geladen (wat sneller gaat) en het is opgelost.(simple files) Alleen snap ik ook nog niet hoe het kan.
Groeten Patrik |
tyro |
Geplaatst - 13/11/2010 : 18:46:12 Hoi Patrick,
Dat de een wel en de andere niet zichtbaar is ligt denk ik aan: Dat de file zonder zang een audio simple file is en die met zang een audio multi file is.
De audio files die ik altijd gebruikt heb zijn dus audio simple files. Ik heb er alleen maar geripte wave-files van CD's op gehad. Ik heb met de tyros zelf nooit geen audio opnames gemaakt.
Misschien zijn jouw audio-files met zang zichtbaar in de audio-multi mode. En kun je die daar converteren. Anders zou ik het ook niet weten.
Groeten Wim |
patrik |
Geplaatst - 13/11/2010 : 17:54:23 Hallo Wim,
De files met zang zijn niet zichtbaar, echter files zonder zang wel. Maar de files worden weergegeven zoals jij al weergegeven hebt; *.AUD is een map met daarin. 1: submap Audio met daarin 0.WAV en 1.WAV (links en rechts) 2: submap Render 3: *.AUD file
Er zit dus in de eerste submap twee wav. bestanden welke niet op de T4 zijn gemaakt maar overgezet van de T2 naar T4.
Deze zouden dan toch zichtbaar moeten zijn? En waarom zijn AUD bestanden zonder zang wel hoor/zichtbaar? Dit zijn dezelfde bestanden en opbouw.
MP3 bestanden heb ik nog niet geprobeerd.
Groet Patrik
|
Toetie |
Geplaatst - 13/11/2010 : 14:28:52 citaat: De T4 audiorecorder maakt direct .WAV files aan.
Nog blijer met de T4 want op T2 duurde het best wel lang om te execute naar WAF.
TT Just 4 Him. |
Niek |
Geplaatst - 13/11/2010 : 13:00:36 Hallo Wim,
Sorry voor late reactie. Inderdaad is het bij de T4 anders dan bij de T3. De audio-recorder (rechts) maakt .AUD files aan.Die later naar .WAV gexporteerd kunnen worden. De T4 audiorecorder maakt direct .WAV files aan. De .AUD files van de T3 moeten dus eerst gexporteerd worden naar .WAV files voordat ze op de T4 bruikbaar zijn.
Groet, Niek |
tyro |
Geplaatst - 13/11/2010 : 08:35:39 Hoi Patrick,
Zijn de files dus wel zichtbaar? Ik denk dat je ze moet converteren. Of dit op de T4 kan weet ik niet zeker. Ik heb nog nooit audio opnames op de T3 gemaakt omdat ik een 16,(18)sporen Harddisk recorder bezit (VS1680). Alleen het overzetten van aud-files werkt niet meer op de T4. Dit werkte altijd wel van T1 > T2 > T3. Ik had er ook 40 CD's op staan en moest ze allemaal weer opnieuw moeten rippen nar wav-files. MP3 met 320kbs speelt bij mij niet goed af, lager dan 320kbps wel.
Groeten Wim
|
patrik |
Geplaatst - 12/11/2010 : 23:54:42 Hallo muziek vrienden, Ik heb ook mijn HD van de pc naar mijn T4 overgezet. Ook de audio en wav mappen, echter deze zijn niet hoorbaar op de T4. Ik spreek hier over adio/wav met zang. De audio/wav zonder zang zijn wel hoorbaar d.m.v. de knop select mode/multi,sample,playlist. Hoe kan ik de audio/wav met zang hoorbaar maken zonder deze opnieuw in te laden? (b.v. als MP3) Muzikale groet Patrik (echt geweldig de T4) |
tyro |
Geplaatst - 03/11/2010 : 18:13:29 Hallo Niek,
Is dit in de T4 anders dan in de T1t/m3?
*.AUD is een map met daarin. 1: submap Audio met daarin 0.WAV en 1.WAV (links en rechts) 2: submap Render 3: *.AUD file
Ik heb altijd deze mappen gewoon kunnen overzetten naar het nieuwe keyboard. Of dit nu anders is bij de T4 dan de T3 weet ik niet omdat ik er nog geen heb.
Groeten Wim |
Niek |
Geplaatst - 03/11/2010 : 12:34:42 Ha Willy,
De .AUD files worden niet door T4 herkend. Moeten eerst naar .WAV overgezet worden voordat ze op de T4 bruikbaar zijn.
Groet, Niek |
tyro |
Geplaatst - 03/11/2010 : 12:27:58 In de PC verborgen bestanden laten weergeven. Dan kun je ze kopieren.
Groeten Wim |