O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
notekraker |
Geplaatst - 14/12/2010 : 21:33:08 Beste lieve mensen van tyros 4 forum.
Heb sins pas de tyros 4,het mooiste instrument op dit moment in de wereld.Ik moet nog veel leren maar dat geeft niet komt allemaal goed,spelen kan ik wel op mijn manier,( nooit gespeeld uit boeken,zit in mijn hooft)maar ben sins kort aan piano lessen. Dan kun je veel meer muziek stukken spelen.wat een mooie fan is firma oostendorp.geweldige vantastiesche mensen.en met heel goede service.weeten jullie nog goede sites waar veel stijlen vouces of andere dingen zijn te douwloden?.moet niet te duur zijn maar wel goed.Lieve beste mensen,ik wenst jullie allemaal veel muziek plezier,duuuuuuuuurt nog wel jaren voor ik uitgekeken ben op dit apperaat.ik gooi er zo weer nieuwe muziek in,het houd niet op.dus kunnen we weer jaren vooruit,nou vooruit?,voor je het weet staat er weer een nieuwere.dan zeg ik op naar de nieuwe,MAAR GA EERST GENIETEN VAN DIT MOOIE INSTRUMENT.JULLIE OOK?.
GROET DE NOTEKRAKER. |
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
fransonline |
Geplaatst - 15/12/2010 : 08:49:46 Gefeliciteerd met je Tyros 4, heel veel plezier er mee.
Een goede download site is die van Yamaha zelf: http://eu.yamahamusicsoft.com/en/instrument/Keyboard/Tyros4/
Een tip: gebruik af en toe een Enter na een punt. Je verhaal wordt dan beter leesbaar: alles staat nu achter elkaar.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|