Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Kerstconcert Tyros 4 - 27 december

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
robbiedoes Geplaatst - 16/12/2010 : 00:22:08
Beste medeforummers,

Nog 11 daagjes te gaan, dan hebben we de kerstdagen achter de rug en kunnen we uitkijken naar het kerstconcert op maandag 27 december in Wezep met Michel Voncken en Peter Baartmans. Uiteraard georganiseerd door Muziekcentrum Oostendorp.

Meer info: http://www.ty4.nl/demonstraties-yamaha-tyros-4/

Ik vond het vorig jaar, ondanks het slechte weer/gladde wegen (flink stuk rijden), zeker de moeite waard om aanwezig te zijn geweest. Daarom ben ik dit jaar, wederom samen met mijn ouders, ook weer van de partij. De benodigde verlof uurtjes van mijn werk voor de maandagmiddag (rijden) en de dinsdagochtend (uitslapen ) zijn ook geregeld.

Ik heb mij al 2 maanden geleden als één van de eersten ingeschreven. Als het goed is ontvangen de personen die ingeschreven hebben een week van te voren de uitnodiging.

Zijn er meerdere mensen die zich al hebben ingeschreven?

Tip voor de organisatoren:
Van inschrijvingen komt nooit een bevestiging per e-mail. Wel zo handig ter controle dat het in goede orde ontvangen is (internet is niet heilig, automatisering ook niet...weet deze IT-er ).

Groetjes, Robert
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
guus Geplaatst - 28/12/2010 : 21:46:52
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Tis Feest,

Het was beren gezellig even met Robbiedoes, Marcel en Ruud gesproken.
Ik moet eerlijk zeggen dat Michel het onzettend goed heeft gedaan niet dat schlager muziek, lekker serieus de Tyros 4 demostreeren.

Ik moet zeggen dat de humor bij michel 100% vooruit is gegaan ik kan niet anders zeggen ga zo door.

Het was een vollebak beter als vorig jaar toen kon ik er niet bij zijn door het wintersweer.

De top was toch Peter vooral de begeleiding met Michael Jackson en met een vleugje humor.

Jongen het was toppie.

Betreft Henk ja de kertsboom en de versiering was mager, we zijn gekomen voor de muziek.

Je zou een een spandoek met de firmanaam op de achter grond kunnen weghangen, ik bedoel dan een vinyl spandoek.

Henk en medewerkers chapeau voor de organisatie .

Even een microfoon meegenomen, standaard en kabel en dan de buren pesten (grapje)

Guus & Mary-Lou

Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven.
Jeepee Geplaatst - 28/12/2010 : 20:51:47
Wat een geweldige avond gisteren, mijn geliefde en ik hebben volop genoten, jemig de pemig wat een muzikaal feest met dit duo. Die Yamaha speakers gaven een mooie volle klank. Heerlijke humor van beide muzikanten en de mini-conference van Henk over de kerstversiering deed het 'm helemaal Graag tot volgend jaar!

Jaap, Hasselt

Jeepee
Toetie Geplaatst - 28/12/2010 : 09:29:47
Ja het was top! Wat kunnen de heren spelen, ze rammen er op los en missen geen noot, echt hun 2e natuur.
Ik vond de clavinova zo mooi klinken, zo vol geweldig.
wat kerstconcert betreft, vond het meer een demonstratie maar wel een geweldige!
Ook lekker gegeten aan de overkant trouwens niet duur en luxe. Was wel ff opschieten alleen en zat ik achteraan, de beste plek want daar was het koel en het geluid mooi!
Bedankt Oostendorp!

TT Just 4 Him.
robbiedoes Geplaatst - 28/12/2010 : 01:39:00
De weergoden waren gunstig gestemd. Het aantal bezoekers heeft die van vorig jaar (ja, toen was ik er ook bij) ruimschoots gepasseerd. Het dorpshuis was vol ....of moet ik nu politiek correct "druk" zeggen????

Het was super. Michel en Peter waren in topvorm en hebben beiden de verwachtingen ruimschoots waargemaakt. De versterking was dit keer ook perfect naar mijn mening. Vele malen beter dan tijdens de eerste demo van de Tyros 4 met Marco Riedijk.

Meteen de CD van Michel gekocht om na te genieten in de auto op de terugweg. En Muziekcentrum Oostendorp, bedankt voor een geslaagde avond en de organisatie!

Ik zag om mij heen dat er volop gefilmd en gefotografeerd werd door aanwezigen. Wellicht dat iemand nog iets leuks upload naar bijv. YouTube. Lijkt me leuk als hiervan dan even een link wordt geplaatst in dit topic. Ben benieuwd...

Groetjes,

Robert
Toetie Geplaatst - 22/12/2010 : 11:28:43
Nee doe maar niet toine, ik vind die tyros belasting net ff te duur:-) ben namelijk blut nu! eet thuis een bbroodje en rijd nu rond 17.00uur weg om op tijd te komen!

TT Just 4 Him.
bertus Geplaatst - 22/12/2010 : 11:23:39
Helaas, helaas, helaas, het werken moet ook doorgaan, ook 's avonds nietwaar? Kan er weer niet bij zijn maar ik lees de reacties wel...

Groet, Bert

Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!!
Tyros 3
johanleo Geplaatst - 22/12/2010 : 08:13:23
Oeps ! Heb per vergissing mijn reactie hier als een nieuw onderwerp geplaatst! Sorry...

Maar wij lomen uit Belgenland ook met enkele T4 fans naar Wezep. We koppelen dit aan een dagje zwolle (shopping voor de damens).

Prettige Kerst aan allen !

johan
laakies Geplaatst - 20/12/2010 : 22:53:50
Hoi Toetie,

Bezoek elke parkeerplaats, zie je geen rook dan doorrijden dan sta ik waarschijnlijk op de volgende parkeerplaats

Ps neem wel kontant geld mee, want een pinmobieltje heb ik niet bij

Kijk zo kan ik gaanderweg toch nog iets bijverdienen.

prijslijst: frietje oorlog: 12.50
frikandel mayo: 4,00

Prijzen zijn inlusief BTW/Keyboardtoeslag/millieubelasting/Accijns/Parkeergelden/wachtgeld-regelingen/Vliegtax

Dus al met al, geen geld voor zulks lekkers

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl
Toetie Geplaatst - 20/12/2010 : 22:10:07
citaat:
Toetie, hou er eventueel rekening mee, dat ze wel eens kunnen gesloten zijn .
T'is namelijk net na 25 en 26 december .
Zou toch maar eens contact opnemen op voorhand , kwestie van zekerheid.
sis

Hoi sis bedankt voor het mee denken:-)Volgens de site zijn ze open en neem anders een broodje mee want hoef namelijk niet meer zo vroeg heen omdat ik de T4 morgen dus ga ophalen, Yeah!!!! toch nog spelen op de T4 met de kerst

citaat:
Als het weer geen spelbreker gaat worden en op mijn werk geen gekke dingen gebeuren ben ik ook van de partij samen met mijn vrouw

En voor het geval de frietkot of restaurants gesloten zijn, neem ik een stroomaggregaat in de auto mee en natuurlijk mijn frietpanneke kan ik onderweg zelf lekker friet en snacks bakken

Hopelijk tot ziens....

Gr Toine

kan ik mijn bestelling evt al aan je doorgeven? 1 patat oorlog dus en een frikandel speciaal met ketchupWaar staat je auto dan?

TT Just 4 Him.
laakies Geplaatst - 20/12/2010 : 17:38:36
Hoi,

Als het weer geen spelbreker gaat worden en op mijn werk geen gekke dingen gebeuren ben ik ook van de partij samen met mijn vrouw

En voor het geval de frietkot of restaurants gesloten zijn, neem ik een stroomaggregaat in de auto mee en natuurlijk mijn frietpanneke kan ik onderweg zelf lekker friet en snacks bakken

Hopelijk tot ziens....

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl
n/a Geplaatst - 20/12/2010 : 17:14:09
Toetie, hou er eventueel rekening mee, dat ze wel eens kunnen gesloten zijn .
T'is namelijk net na 25 en 26 december .
Zou toch maar eens contact opnemen op voorhand , kwestie van zekerheid.
sis

Soft-lounge, lounge, chillout componist
Toetie Geplaatst - 20/12/2010 : 16:52:57
Juist doordat ik de T4 koop ben ik nu arm ga naar de overkant toe! toedeloe

TT Just 4 Him.
n/a Geplaatst - 20/12/2010 : 16:48:06
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toetie

Hoi sis, bedankt:-) Zie geen adres, is denk ik beetje te duur en waarschijnlijk dicht op maandag. Zij hebben toch een Michelin ster? Ik zoek iets in Wezep! Betaalbaar en snel klaar dus het zal wel de snackbar worden. Henk O, weet jij niets?

TT Just 4 Him.

3 sterren
Voor iemand die een T-4 koopt moet dat toch geen probleem zijn .
Enfin , ze zijn dus niet open die bewuste dag .
Anders misschien een frietkot proberen in de buurt.
patatje oorlog ofzo
sis

Soft-lounge, lounge, chillout componist
Toetie Geplaatst - 20/12/2010 : 16:14:44
Toppie bedankt Ruud ik zal ff checken.En ja hoor hij is open en lekkere gerechten heb ik al gezien, dat wordt hem dus!
TT Just 4 Him.
Ruud Geplaatst - 20/12/2010 : 16:10:45
Als Coelenhage, schuin tegenover de winkel van Henk, open is kun je daar ook betaalbaar een hapje eten.

Groet, Ruud

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000