O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
maestro |
Geplaatst - 21/12/2010 : 23:30:44 vraagje kan je naam van song veranderen in music finder of hoe werkt dat ik ben in bezit van tyros 4 sind 4 tal weken ik speel al meer dan 30 jaar maar nooit op yamaha. heb bijna alle merken orgels en keybords gehad maar 8 maand geleden kocht ik tyros 3 en was al gauw bezeten wat die allemaal aankan maar heb wel moelijkheden met het programeren van yamaha heb ook korg pa x1 pro en programeerd wel iets makelijker dus als iemand weet hoe het werkt zou ik het graag vernemen via dit forium amvast bedankt groetjes luc
hr |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Elmer |
Geplaatst - 17/04/2016 : 13:35:27 Vraagje, ik probeer musicfinder bestanden ****.mfd vanaf de Yamaha site te downloaden om vervolgens op mijn CVP clavinova te kunnen zetten. Maar in windows kan ik deze bestanden niet downloaden. Wie weet raad hoe ik deze bestanden op een USB stick krijg?
Alvast bedankt. Groet Elmer |
Maykel |
Geplaatst - 06/01/2011 : 19:46:58 Het lijkt inderdaad een simple vraag maar dat kreeg ik eerst niet voor elkaar, wat het probleem was weet ik niet maar het werkt inderdaad nu wel. Het komt denk ik omdat ik uuuuuuuren met mfd bestanden ben bezig geweest en daardoor iets niet helemaal goed heb gedaan. Thanks Mvg Maykel |
tyro |
Geplaatst - 06/01/2011 : 17:47:58 Gewoon via files rechtonder in het scherm en dan ergens opslaan.
Groeten Wim |
Maykel |
Geplaatst - 06/01/2011 : 16:37:23 Hallo Tyros fans,
Ik ben een tijdje aan het stoeien geweest met verschillende MusicFinders, en heb daar selecties in gemaakt. Nu heb ik alle selecties samengevoegd met append in de T4. Nu is mijn vraag hoe kan ik een backup maken in de T4 van de MusicFinder en deze wegschrijven naar usb.? Ik ben in de manual aan het zoeken geweest maar kon dit niet vinden.
Mvg Maykel
|
Maykel |