O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Theo T3 |
Geplaatst - 23/12/2010 : 15:25:27 Hallo ik wilde gisteren een opname maken met de hd recorder met de synthvocoder en een bijpassende begleiding,maar heb een probleem hij geeft me de melding (drive is busy) en dat gebeurt willekeurig en dan stopt de opname.
ik stel de hd recorder in op multi en begin dan met opnemen is dit een bug of doe ik iets verkeerd. deed dit voorheen ook met de T3 en dat ging prima.
ben benieuwd of hier meer T4 bezitters last van hebben.
m.v.g Theo |
14 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Theo T3 |
Geplaatst - 13/07/2011 : 19:45:01 Is nog steeds niet verholpen moet er wel bij zeggen dat als ik in de simple mode opneem daar geen last van heb. Maar hoe dan ook zou niet moeten kunnen dit moet in een update verholpen moeten worden. Ik denk dat het probleem moet worden voorgelegd bij Yamaha dan kunnen ze ermee aan de haal.
grtzz Theo |
RJF246 |
Geplaatst - 10/07/2011 : 18:38:12 Jaap,
Bij mij is het juist tijdens de opname op de HD.. deze houd er na ongeveer 1 minuut er me op.. HD kan de opnmae niet verwerken, doordat "Drive is busy" en canceld de opname.
|
Tyrooster |
Geplaatst - 09/07/2011 : 08:57:55 citaat: Hallo ik wilde gisteren een opname maken met de hd recorder met de synthvocoder en een bijpassende begleiding,maar heb een probleem hij geeft me de melding (drive is busy) en dat gebeurt willekeurig en dan stopt de opname.
Hallo Theo. Mij overkwam deze week hetzelfde, en ik heb het ook eerder gehad. Deze keer ontdekte ik dat ik onbedoeld op de USB zat op te nemen. Die trekt de snelheid niet van de multirecording. Opnemen op de HD zelf gaat bij mij prima. De schrijfsnelheid naar de USB is bij mij de boosdoener. Ook al twee merken USB geprobeerd.
Kan dit bij jou ook zijn gebeurd?
Jaap Tyros4fun |
F.van Holten |
Geplaatst - 07/07/2011 : 18:34:51 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RJF246
Wie O Wie heeft een oplossing voor dit probleem? Min audirecordplayer wertkt tot op heden nog steeds niet?
René
Het probleem neerleggen bij de dealer lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Grt. Frans T3-xxl Bose L1 compact |
RJF246 |
Geplaatst - 07/07/2011 : 13:37:18 Wie O Wie heeft een oplossing voor dit probleem? Min audirecordplayer wertkt tot op heden nog steeds niet?
René |
RJF246 |
Geplaatst - 05/07/2011 : 20:55:39 Theo,
Ik heb sinds kort mij Tyros2 ingeruild voor een Tyros4 en krijg exact dezelfde foutmleding met de audiorecorder, instument is splinternieuw, de harddisk al eens geformateerd, ondanks dat er nagenoeg nog nioets op de harddisk stond maar de foutmelding blijft terugkomen. elke opname wordt zeer snel en abrubt afgebroken.
Aangezien het bij jou al een tijd geleden is, zou ik graag van je vernemen hoe dit voor jou tyros4 is opgelost !!
Laat je me het even weten?
Grt,
René |
Theo T3 |
Geplaatst - 25/12/2010 : 16:22:05 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Louis
Hallo, de vraag is of je de tracks apart wilt opnemen of gewoon alles in een keer?
Als ik het goed begrijp het laatste? Kies dan voor simple en alles wijst zich vanzelf!
Groetjes Louis
Hallo Louis ik neem idd alles in een keer op met de multi instelling. Heb dit nog niet geprobeerd met de simple instelling ik ga het eens proberen.
Frans ik de schijf is nieuw standaard geleverd bij de T4. Ook heb ik hem al meerdere malen via de T4 geformateerd.
En anders wordt het terug naar de dealer dan is het probleem iets groter dan een bug wat ik zelf dacht,maar omdat ieder die gereageerd heeft daar geen problemen mee heeft zal het wel een hardware fout zijn. Is niet de eerste keer dus bij de T3 ging naar 4 weken het moederbord kaduuk. Ik maak me verder geen zorgen Yamaha regelt dit altijd zeer netjes af met de klant. Maar vervelend is het wel als je een opname wil maken.
bedankt voor jullie reacties en tips verder nog fijne feesdagen en een muzikaal en gezond 2011
grtzz Theo |
fransonline |
Geplaatst - 25/12/2010 : 16:06:59 Vervelend dat je deze problemen hebt. Is de ingebouwde HD een nieuwe? Misschien een keertje formatteren via Tyros 4(wel eerst alles wat op de schijf backuppen uiteraard). Hopelijk vind je ze een oplossing.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Toetie |
Geplaatst - 25/12/2010 : 15:35:26 ik heb al een paar keer simple opgenomen en geeft geen problemen en is supersnel klaar.
TT Just 4 Him. |
Louis |
Geplaatst - 25/12/2010 : 13:51:40 Hallo, de vraag is of je de tracks apart wilt opnemen of gewoon alles in een keer?
Als ik het goed begrijp het laatste? Kies dan voor simple en alles wijst zich vanzelf!
Groetjes Louis |
Theo T3 |
Geplaatst - 25/12/2010 : 13:32:36 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Ik neem aan als de Tyros aangeeft dat de Drive Busy is. De harddisk even de tijd nodig heeft om de data te verwerken. Ik heb deze melding nog niet gehad maar ik zou zeggen. Gewoon even wachten tot het klaar is.
Groeten Wim
Dat is het probleem juist als hij dit aangeeft stopt de hele opname en dat is best wel vervelend.
wat ik al eerder beschreef dat ik dit met de T3 nooit heb gehad als hij dit aangeeft en alsnog de opname afmaakt dan had ik dit bericht niet geplaatst
grt Theo |
tyro |
Geplaatst - 25/12/2010 : 12:15:48 Ik neem aan als de Tyros aangeeft dat de Drive Busy is. De harddisk even de tijd nodig heeft om de data te verwerken. Ik heb deze melding nog niet gehad maar ik zou zeggen. Gewoon even wachten tot het klaar is.
Groeten Wim |
Jeepee |
Geplaatst - 24/12/2010 : 21:18:01 Dag Theo, op de T4 heb ik nog niet opgenomen op de harddisk, maar ik herken wat je beschrijft van de CVP 407, ook die gaf deze melding soms. Geen idee wat het was maar ik pakte dan een andere USB-stick, en dat werkte soms.
Groet, Jaap Hasselt
Jeepee |
Dick |
Geplaatst - 23/12/2010 : 16:21:18 Ik heb al verschillende opnames gemaakt met de audio recorder, maar nog geen problemen ontdekt. Ik heb opnames direct live gemaakt en ingespeeld inclusief microfoon en zang, in een keer geen probleem. En ik heb dit nummer opgenomen, maar die heb ik eerst opgenomen met de mdi recorder, en daarna met de hd recorder...en zo je kan horen ook prima. http://www.youtube.com/watch?v=bp4sQfAhf28&feature=youtube_gdata
Echter idt was voordat ik gisteren avond de nieuwe firmware erop heb gezet. Dus na die nieuwe firmware moet ik het alsnog uitproberen.
Ik zou het dus verder niet weten..
Groetjes, Dick T4Me |