O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
paulmuz |
Geplaatst - 05/01/2011 : 17:55:00 Graag wat hulp AUB,
ik had voor mijn tyros 3 het choir pakket gekocht , maar daar ik nu de T4 bezit , wil ik dit graag instaleren , maar het lukt me niet.
Ik kan de bestanden downloaden , maar ik kan die niet instaleren , ik zie enkel één bestand onder het expansion knop ( Mixed choir) , wat doe ik verkeerd ik volg de procedure zoals aangegeven.
function/Packinstall....
Heb ook de Licentie Key (waar unregistered te lezen staat) gecopieerd naar de USB stick waar de gedownloade bestanden staan , maar het werkt niet.
groeten paulmuz
|
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Ruud |
Geplaatst - 06/01/2011 : 11:11:53 Fijn dat het gelukt is. Groet, Ruud |
paulmuz |
Geplaatst - 06/01/2011 : 10:51:12 Dank u wel Ruud.
Het is me nu gelukt , ik had inderdaad die van de Tyros 3 gedownload , ik heb er overheen gekeken voor de Tyros 4 downloads.
ben heel blij dat dit euvel opgelost is, zo kan ik verder op verkenning gaan bij de Tyros 4 , die toch een hele verbetering is ten opzichte van de T3.
nogmaals van harte bedankt Ruud voor de moeite die je heb gedaan om mij te helpen.
mvg Paulmuz |
Ruud |
Geplaatst - 06/01/2011 : 09:25:17 Het feit dat er bij Licence Key nog staat dat het niet geregistreerd is geeft aan dat je de Licence_ID voor je T4 nog niet hebt geïmporteerd.
Dat je wel het bestand kunt downloaden van de website doet me vermoeden dat je wellicht die van de Tyros3 downloadt. Je zult uiteindelijk het bestand Choir&Vocals_Tyros4.zip moeten hebben!
In Redownload Purchased Items klik je hiervoor op de download-knop voor de Tyros3 versie van het Choir&Vocals-pakket en de website zal vragen om de Instrument_ID te importeren. In ieder geval niet een nieuw account aanmaken.
Als je het stap voor stap volgt en weet welk bestand je moet hebben, zal het je lukken.
Groet, Ruud |
paulmuz |
Geplaatst - 06/01/2011 : 07:13:45 Hallo Ruud , bedankt voor je fijne uitleg, maar ik geraak niet waar ik moet zijn,het lukt me nog steeds niet.
Ik heb het ID nr (van de T4 )gedownload op de USB stick , hoewel ik onder license Key : unregistered zie staan , kan ik toch een bestandje downloaden op de USB stick.
citaat: Via Redownload Purchased Items kan je dan zoals eerder beschreven de Voices/Packs voor de T4 downloaden, nadat je de Instrument_ID hebt geüpload.
Hoe upload je die instrument_ID ? er word me tijdens het downloaden niets gevraagd , maar kan het bestand wel downloaden.
Wat doe ik verkeerd ? bij de vorige instalatie op de T3 heb ik nooit één probleem gehad met de instalatie , maar nu ......
mvg Paulmuz
|
Ruud |
Geplaatst - 05/01/2011 : 22:40:21 Het registreren van de T4 via www.member.yamaha.com is niet voldoende om het Choir-pakket die je eerder voor de T3 hebt aangeschaft te kunnen downloaden en gebruiken voor de T4.
Na het registreren op bovengenoemde website kun je beschikbare bestanden downloaden voor de T4, zoals Firmware updates, en bijv. de Mixed Choir.
Om het (T3)Choir-pakket voor je T4 te kunnen gebruiken moet je naar de website gaan waar je het pakket eerder hebt aangeschaft voor de T3. Dat is www.yamahamusicsoft.com. Na inloggen zie je onder My Account bij View Order History alles wat je hebt aangekocht staan. Via Redownload Purchased Items kan je dan zoals eerder beschreven de Voices/Packs voor de T4 downloaden, nadat je de Instrument_ID hebt geüpload.
De Intrument_ID dien je van de T4 te exporteren naar usb-stick. - Plaats een usb-stick - Druk de "Direct Access"-knop, gevolgd door de "Expansion"-knop in het bedienveld. - Druk knop I (Export) Nu staat de Instrument_ID op de usb-stick.
Zodra je het Choir-pakket wil downloaden zal om de Instrument_ID gevraagd worden. Die staat dus op de usb-stick en moet je in de PC plaatsen, waarmee je download van de site. Er wordt een Licence_ID gegenereerd en op de usb-stick geplaatst. Nu de usb-stick weer in de T4 plaatsen en knop J (Import) drukken. De Licence_ID wordt ingelezen en je zult zien dat dan wordt aangegeven dat de key geregistreerd is.
Choir-pakket downloaden, uitpakken en op usb-stick plaatsen. Daarna vanaf usb-stick Pack Installation uitvoeren in het Function Menu.
Zo zou het moeten lukken. Succes. Groet, Ruud
|
paulmuz |
Geplaatst - 05/01/2011 : 19:58:37 beste Ruud
dank u wel voor uw reactie. Ik heb mijn keyboard gerigistreerd , volgens het document die bij de T4 was , dus zowal het ID product nummer , als het serial nummer. was dat voldoende , of was er meer nodig ?
mvg paulmuz
|
Ruud |
Geplaatst - 05/01/2011 : 18:21:22 Hallo Paulmuz,
Heb je de Instrument_ID van je T4 wel geüpload op de site yamahamusicsoft.com? Je ontvangt dan de Licence_ID retour die je eerst weer via usb-stick in je T4 moet laden.
Zie HIER bij mijn reactie van 17 dec jl.
Groet, Ruud |
|
|