O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Maykel |
Geplaatst - 10/01/2011 : 16:07:36 Beste mede Tyros bezitters,
Ik ben nu al een tijdje aan het stoeien met een bestaande multipad WeatherFX. Deze multipad wil ik gaan gebruiken met de tune van de titanic, maar er zit bijvoorbeeld op Nr2 windgeluiden maar die stopt na 4 sec. Nu ben ik via google wel erachtergekomen dat ik met Direct Access en dan op stop bij multipads druk in een menu terecht kom van Multipad Creator. Als ik dan naar de tabblad edit ga kan ik nergens een optie vinden om aan de sound een looping aan te zetten zodat hij continu te horen is. Misschien kunnen jullie mij misschien hiermee op weg helpen?
Mvg Maykel |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
patrik |
Geplaatst - 16/01/2011 : 19:55:29 Ja er jammer dat de reference manuel alleen in het Engels te verkrijgen is. Ik hoop dat Yamaha deze nog in het Nederlands uitbrengt. Leest toch net iets makkelijker.
Groet Patrik |
Toetie |
Geplaatst - 11/01/2011 : 11:33:38 citaat: Beste Frans, Inderdaad blijkt het ergens te staan, in de handleiding word je verwezen naar de reference manual en die had ik nog niet, en ja hoor daar stond het in, toch bedankt voor de moeite.
Die is op internet te halen, helaas alleen in het engels.
TT Just 4 Him. |
Maykel |
Geplaatst - 11/01/2011 : 08:52:43 Beste Frans, Inderdaad blijkt het ergens te staan, in de handleiding word je verwezen naar de reference manual en die had ik nog niet, en ja hoor daar stond het in, toch bedankt voor de moeite.
Ps, het is toch fijn als wij Tyros liefhebbers elkaar kunnen helpen ook al zijn het simpele dingen.
Mvg Maykel |
fransonline |
Geplaatst - 10/01/2011 : 17:47:04 Tsja, je had ook de handleiding kunnen gebruiken...
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Maykel |
Geplaatst - 10/01/2011 : 16:47:45 Fantastisch Frans,
Stom he, ben bij de vorige tyros helemaal niet bezig geweest met multipads dus ik moest even zoeken hoe dit moest. Maar met jou site kom ik er wel ik wist alleen niet dat het bij de Tyros 2 stond, zal dus wel allemaal het zelfde zijn. Thanksss
Mvg Maykel |
theplayer |
Geplaatst - 10/01/2011 : 16:31:57 Hallo Maykel,
Kijk eens op mijn site. Tyros2 > Tyros2 tips > Multipad maken. Daat vind je precies wat je zoekt. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |