O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
theplayer |
Geplaatst - 23/01/2011 : 17:38:27 Naar aanleiding van een aantal vragen, ben ik weer aan de gang geweest met mijn site en daar bij tyros 4 het een en ander toegevoegd. Items die gelijk waren aan vorige Tyrossen grijpen daar ook op terug. Grote verschillen zal ik nog verder zien aan te passen. Misschien voor sommige belangrijk: 'Mijn Start' onder Tyros4 Tips Veel plezier. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Maykel |
Geplaatst - 28/01/2011 : 10:24:00 Beste Frans, Wat fijn dat je dit voor iedereen gedaan hebt, Ik heb al diverse dingen geleerd via je site, het is overzichtelijk doordat je ook de plaatjes erbij hebt gedaan. Ga zo door ook met eventueele nieuwe tips. |
Niek |
Geplaatst - 26/01/2011 : 12:55:54 Frans,
Dank voor deze zéér gewenste aanpassing en alle andere hulp welke wij van jou mochten ontvangen.
Groet, Niek |
theplayer |
Geplaatst - 24/01/2011 : 14:48:56 Graag gedaan Jaap. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Tyrooster |
Geplaatst - 24/01/2011 : 14:08:37 Hallo Frans,
Volgens mij is deze toevoeging belangrijk voor iedereen die dit forum bezoekt om iets te leren:
De toevoeging van de verwijzing maakt alle informatie op jouw site voor iedereen veel gemakkelijker toegankelijk. Bij het Topic aangaande Tips en Trucs Tyros 4 is er gesproken over een soort zoeksysteem of overzicht.
Dit werkt prima!!
Bedankt.
Jaap Tyros4fun |