O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
CorV |
Geplaatst - 14/02/2011 : 20:20:50 Hallo, Mijn naam is Cor, 50 jaar en heb in janauri een Tyros4 besteld. Daarvoor had ik een psr 3000 en en Korg SP250 Aangezien het keyboard er nog niet is heb ik even alle tijd om wat dingen over dit schitterend keyboard uit te pluizen. Zo ben ik ook op deze site terecht gekomen. Ik ben ben begonnen als kind op een philicorda orgel te lessen. Deze had nog buizen en moest eerst even warmlopen. hihi Nu speel nog vooral klassieke muziek. Groeten Cor |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Tyrooster |
Geplaatst - 05/03/2011 : 16:02:01 citaat:
Scott Welkom Maar ben je echt zo oud als dat je profiel aangeeft.
Mogelijk is "Leeftijd" door Google vertaald in "Lifetime" wat weer kan worden opgevat als "levensduurverwachting". Scottyee hoopt 999 jaar te worden, is het nog niet. Ik wens Scottyee, evenals alle andere Tyrosspelers het eeuwige leven toe, zolang je maar muziek mag maken. Groeten,
Jaap Tyros4fun |
Heiko |
Geplaatst - 05/03/2011 : 11:09:16 ...Zou best kunnen Frans, muziek houdt je jong, kijk maar naar mijn profiel....!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
F.van Holten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 18:43:24 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Scottyee
Groeten, ik ben een Amerikaanse Tyros 4 aandeelhouders, en woon in de buurt van San Francisco, Californië, USA. Ik ben helaas niet in staat om de Nederlandse taal zo zal zijn vertrouwen op Google Translator gelezen op dit forum te genieten. Was uitgenodigd om dit forum te sluiten door mijn lange tijd goede vriend Roel Dejonge. Met vriendelijke groet, - Scott
Scott Welkom
Maar ben je echt zo oud als dat je profiel aangeeft.
Grt. Frans T3-xxl |
Maykel |
Geplaatst - 04/03/2011 : 12:56:16 Beste Cor, Wat zul je een plezier gaan beleven aan de Tyros 4. Ik heb dit Geweldige apparaat vanaf de kerst en ik ben er erg content mee. Als er ooit vragen opkomen dan is dit een goed forum daarvoor, iedereen is erg behulpzaam hier.
Mvg Maykel |
Jeepee |
Geplaatst - 04/03/2011 : 12:31:55 Dag Cor, welkom op dit forum. Da's een enorme stap, van een psr3000 en sp250 naar een Tyros 4!! Wat zou het leuk zijn om nog es zo'n ouwe Philicorda te hebben, en dan vooral die kleine. Ze staan nog weleens te koop, wieweet in een gekke bui... Alvast veel voorplezier!
Groet, Jaap uut Hasselt.
Jeepee |
Ruud |
Geplaatst - 04/03/2011 : 09:20:12 Hallo Scott,
Welkom op dit forum en leuk je ook hier te zien.
Groet, Ruud
Hi Scott, Welcome at this forum and nice to see you here too. Regards, Ruud |
Soneg |
Geplaatst - 03/03/2011 : 23:24:00 Scott, Nice to see you here
Best regards, Soryt / Arno |
T-Rossie |
Geplaatst - 03/03/2011 : 23:11:43 Hey Scott,
Jouw nederlands is zeer goed te begrijpen. Welkom op dit forum!
Roel |
n/a |
Geplaatst - 03/03/2011 : 22:44:49 Groeten, ik ben een Amerikaanse Tyros 4 aandeelhouders, en woon in de buurt van San Francisco, Californië, USA. Ik ben helaas niet in staat om de Nederlandse taal zo zal zijn vertrouwen op Google Translator gelezen op dit forum te genieten. Was uitgenodigd om dit forum te sluiten door mijn lange tijd goede vriend Roel Dejonge. Met vriendelijke groet, - Scott |
Ben |
Geplaatst - 18/02/2011 : 16:11:10 Hallo Cor, Ook namens mij nogmaals welkom op dit forum. Veel plezier!
Groetjes Ben |
Ben |
Geplaatst - 18/02/2011 : 16:09:14 als men zich voordat men een vraag steld eerst even voorsteld in zelfde bericht en toppic is het naar mijn mening duidelijk zat want bij een nieuwe vraag maak je normaal toch een nieuw toppic aan.
Groetjes Ben. |
F.van Holten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 15:26:00 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fransonline
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CAAJ
Ik zie dat er een groot aantal berichten uit dit onderwerp "even voorstellen" is verwijderd, waaronder die van mij. Dit vind ik jammer omdat ik nog wel eens terug wil kijken/lezen naar de medeleden die zich hebben voorgesteld.
groet, Kees
Ik denk niet dat er zó maar berichten verwijderd worden. Vermoedelijk ben je in de war met een topic met dezelfde titel "Even voorstellen": http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2866
Nu dit toch aan de orde is: jezelf voorstellen is duidelijker om in een apart topic te doen.Groetjes, Frans www.mijntyros.nl
Ik had een tijdje terug al een voorstel gedaan om een vastgezet linkje te maken naar "even voorstellen" Maar dat is bij een voorstel/afstel gebleven.
Grt. Frans T3-xxl |
theplayer |
Geplaatst - 17/02/2011 : 20:15:38 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CAAJ
Ik zie dat er een groot aantal berichten uit dit onderwerp "even voorstellen" is verwijderd, waaronder die van mij. Dit vind ik jammer omdat ik nog wel eens terug wil kijken/lezen naar de medeleden die zich hebben voorgesteld.groet, Kees
Hallo Kees,
Er is niets verwijderd, maar je kijkt in het verkeerde onderwerp. CorV is n.l. een nieuw begonnen met dezelfde onderwerpnaam. Jouw verhaal staat hier. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
fransonline |
Geplaatst - 17/02/2011 : 20:00:15 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CAAJ
Ik zie dat er een groot aantal berichten uit dit onderwerp "even voorstellen" is verwijderd, waaronder die van mij. Dit vind ik jammer omdat ik nog wel eens terug wil kijken/lezen naar de medeleden die zich hebben voorgesteld.
groet, Kees
Ik denk niet dat er zó maar berichten verwijderd worden. Vermoedelijk ben je in de war met een topic met dezelfde titel "Even voorstellen": http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2866
Nu dit toch aan de orde is: jezelf voorstellen is duidelijker om in een apart topic te doen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
CAAJ |
Geplaatst - 17/02/2011 : 17:22:39 Ik zie dat er een groot aantal berichten uit dit onderwerp "even voorstellen" is verwijderd, waaronder die van mij. Dit vind ik jammer omdat ik nog wel eens terug wil kijken/lezen naar de medeleden die zich hebben voorgesteld.
groet, Kees |