O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
corvdh |
Geplaatst - 16/02/2011 : 23:09:27 Ik heb mijn website bijgewerkt en er wat leuke door mij zelf gemaakte downloads voor de Tyros4 opgezet.
Het gaat hier om 6 displaypacks. Een displaypack is een verzameling foto’s voor op je Tyros4 display.
Het zijn niet zomaar wat foto’s die ik van het internet geplukt heb, ze zijn allemaal stuk voor stuk bewerkt en geoptimaliseerd om ze zo goed mogelijk te kunnen weergeven op een Tyros4 display. (Text / lyrics en main)
Ik heb ze displaypacks genoemd omdat ze ook via de pack installation knop (in het function menu van de Tyros4) geïnstalleerd kunnen worden en dat is wel zo makkelijk. Elke download bevat een pdf bestand met duidelijke uitleg in woord en beeld.
Op mijn website staan ook wat voorbeelden die je kunt bekijken.
Als je veel achter je Tyros4 zit is het wel zo leuk dat je een leuke en mooie display achtergrond hebt.
Ik zou zeggen veel plezier er mee allemaal.
Geplaatst - 19/02/2011 : 16:41:12 Hoi Cor,
ze staan op mijn T4 en wat een mooie plaatjes. Ook die met verschillende kleuren vind ik toppie en heb ik vastgezet op de hoofdpagina, zo heb je allemaal vakjes met kleuren, Ik vind het mooi, bedankt.
TT Just 4 Him. |
Niek |
Geplaatst - 17/02/2011 : 15:17:46 Ha Cor,
Inmiddels gedownload, ga ze z.s.m. bekijken. Dank voor allle moeite.
Groet, Niek |
Ruud |
Geplaatst - 17/02/2011 : 07:45:03 Hallo Cor,
Ik heb de display packs gedownload om ze eens te bekijken. Bedankt voor het beschikbaar stellen, evenals voor je overige downloads.
Groet, Ruud |