O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
robbiedoes |
Geplaatst - 13/03/2011 : 20:22:18 Kwam n.a.v. een vrienden uitnodiging op mijn YouTube kanaal dit tegen:
http://soundsforkeys.com/?page_id=268
Klaus Wunderlich sound klinkt lekker. Kosten worden alleen weergegeven in Engelse ponden: 59 GBP. Lijkt geleverd te worden met een 2GB stick.
Ze hebben ook nog twee andere packs, maar daarvan moeten de demo's nog op de website geplaatst worden.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
13 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
muzikant |
Geplaatst - 17/03/2011 : 22:08:18 Mijn ervaring is dat er maar weinig aanbieders van echte goede samples zijn. Naast die van Yamaha en Pemo heb ik nog een aantal Wersi samples van TTT waar ik heel tevreden mee ben. Ik denk dat elke nieuwkomer in dezen zich alleen kan bewijzen door tevreden gebruikers en niet door mp3 demo's. Het lijkt mij dan ook geen gek idee om wat feedback van keyboard spelers te zien. Een serieuze aanbieder zal hier op ingaan. |
robbiedoes |
Geplaatst - 17/03/2011 : 15:39:47 Ik geloof dat dit topic meer anti-reclame dan reclame is. Maar er is nog wel wat goed te maken. Als Sound for Keys daadwerkelijk is overtuigd van hun hoge (HD) kwaliteit, kunnen ze mij deze pack toesturen en zal ik deze testen en mijn bevindingen hier mededelen .
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
F.van Holten |
Geplaatst - 17/03/2011 : 11:43:42 En nu ook nog een gratis reclame, toch handig
|
Louis |
Geplaatst - 17/03/2011 : 08:19:48 Er ontbreekt hier een naam en eventueel functie.
Als je niet weet wie er achter het bericht staat wat is dan de waarde van het bericht?
Met vriendelijke groet Louis.
PS Ik vind ook dat het Forum alleen door personen gebruikt zou mogen worden rn niet door brdrijven! |
soundsforkeys |
Geplaatst - 16/03/2011 : 13:22:48 Beste Mensen,
Normaliter reageren wij niet op de diverse fora> Ik denk dat dit toch een moment is dat wij wel reageren.
SoundsForKeys heeft geen enkele binding met wie dan ook. Laat dat duidelijk zijn. Er zijn meerdere aanbieders op dit moment bezig om nieuwe soundpacks mbt Klaus Wunderlich te ontwikkelen. Wij waren in eerste instantie van plan om ze door een derde partij te laten aanbieden maar hebben voor het eigen kanaal gekozen.
De soundpacks die wij gemaakt hebben zijn zeer goed en onderscheiden zich o.a. door unieke klanken die nog niet op de markt zijn aangeboden. Het is dus ABSOLUUT niet een bewerkte sound van een Tyros zelf. Maar complete soundpacks die wij zelf gesampled hebben.
De prijs staat overigens wel degelijk vermeld in euro's maar ook in Engelse ponden. De europrijs is vastgesteld op € 79,- per pack.
De demo's zijn in gespeeld op een Tyros 4 en NIET bewerkt. Het is alleen vaak niet zo dat men kan spelen als een demonstrateur dat zou kunnen. Daar kunnen wij niets aan veranderen.
De soundpacks zullen o.a. ook via winkels worden aangeboden. Voor Noorwegen is er gisteren een distributeur aangesteld die de Noorse markt zal bedienen.
De packs worden middels een 2 GB USB stick in een blisterverpakking aangeboden.
Ik hoop met deze posting een aantal onduidelijkheden uit de wereld te hebben geholpen.
Mvg,
SoundsForKeys.com
HD Premium Soundpacks for Tyros 3/4 and Wersi OAS |
Theo T3 |
Geplaatst - 15/03/2011 : 14:59:14 Hallo Frans zo is het maar net Ben zeer content met m,n Tyros4 heb de premiumpacks erop staan en de pemo,s en daar doe ik het wel mee.
Ik vind de klanken die ze aanbieden veelal bewerkte voices zijn van yamaha of pemo. luister maar eens naar de klanken van de solitaire komen toch behoorlijk overheen met de pemo maar dat is mijn mening.
grttzz Theo
|
theplayer |
Geplaatst - 15/03/2011 : 07:39:54 Hoi Theo,
Ik denk dat het komt omdat met slim inspeelt op de verzamelwoede van de mensen. Als men iets heeft, wil men er alles van hebben. Ik krijg nogal eens de vraag of je het geheugen van 1 Gb ook kunt uitbreiden. Dan moet je er dus al heel wat voices in hebben gestopt. Terwijl we allemaal de Tyros hebben gekocht omdat de voices die er in zitten zo mooi zijn. Meestal laat men zich dan lokken door een goed gespeelde demo. Maar daarna moet je het zelf doen. Moet er dus altijd een beetje om lachen, maar snap het wel. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Theo T3 |
Geplaatst - 15/03/2011 : 07:04:12 Hoi Toine zo denk ik er ook over Premiumpacks van yamaha zijn toch van goede kwaliteit. Pemo en world of keys die zijn ook prima. vind het jammer dat ze zo op die manier mensen proberen te vangen het is niet eens Tyros waardig die rommel.
En wat je al aangeeft de T4 heeft genoeg vette sounds aan boord. grtzz Theo |
laakies |
Geplaatst - 14/03/2011 : 22:45:27 Hoi voice-jagers
Zoals Theo ook schreef: Regitech is echt bagger niet kopen dus!
Ook de sounds van die Solitaire klinken mooi op youtube, maar in werkelijkheid dus niet! kun je beter Pemo-sounds kopen is toch iets betere kwaliteit.
Ik heb al vele andere voices geprobeerd in het verleden.... mijn conclusie is:
De sounds ( premium-packs) van Yamaha zijn supper,samen met de Pemo-sounds en daar houd ik het ook voortaan bij.
De overige sounds zijn echt gewoonweg sonde van je geld.
De T4 heeft genoeg sounds aan boord om deze zelf nog wat bij te tweaken, en heb je voldoende mogelijkheden!
Maar een ieder bepaalt natuurlijk zelf wat hij wel een niet koopt, dit was alleen mijn mening over deze sounds!!!!
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
guus |
Geplaatst - 14/03/2011 : 19:55:33 Solitaire verkoopt ook geluiden voor de Tyros http://www.youtube.com/watch?v=t7nI7dmKh7Q
Ik weet niet of dit legaal is maar laat maar horen.
Ik ben ook gevoelig voor wersi en hammond geluiden.
Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
robbiedoes |
Geplaatst - 14/03/2011 : 12:36:38 Die Regitech geluiden van vorig jaar vond ik in de demo al bagger klinken (was toch iets met strings/orkestgeluiden?), dus dat had toen ook mijn interesse niet gewekt. Wat dat betreft is het voor derde partijen ook moeilijk te concurreren met de hoge kwaliteit van de Yamaha Premium packs (waarbij alleen Yamaha de SA2 techniek kan toepassen).
Was niet op de hoogte van de "samenwerking" tussen Regitech en SoundOfKeys (veels te druk met andere Tyros gerelateerde bezigheden). Maar goed, ik hou het even op het beluisteren van de demo. Was nog niet direct van plan het aan te schaffen. Orgelgeluiden genoeg in de T4 (inclusief alle beschikbare Premium Packs).
Groetjes, Robert.
fransonline |
Geplaatst - 14/03/2011 : 09:10:20 Vermoedelijk is Soundofkeys dezelfde als Regitech...
In een nieuwsbrief van feb. 2011 schrijft Regitech dat er een nieuw Klaus Wunderlich pack 2 wordt uitgebracht in samenwerking met RPS Studios in Nederland. Het pack staat enkele weken later op de site van Regitech en wordt verkocht voor £59,-. Een paar dagen later is het pack en alle informatie ineens verdwenen. Problemen met de samenwerking??? Wel vreemd.
Het lijkt er op alsof de het pack nu onder een andere vlag wordt aangeboden, wie of wat er achterzit is onduidelijk.
Over de kwaliteit van het pack kan ik niet oordelen. Wel vond ik het zinvol om deze informatie te delen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Theo T3 |
Geplaatst - 14/03/2011 : 06:54:15 Hoi robbiedoes ik wil alleen even zeggen pas op met dit soort aanbieders die klinken online meestal vetter dan the real thing. Ik heb er ervaring mee met regitech klonken echt super maar eenmaal geinstaleerd in een woord bagger van de bovenste plank en nog prijzig ook.
dus pas op wat je doet. grttzz Theo |