O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
n/a |
Geplaatst - 14/03/2011 : 12:34:08 Hallo t4 gebruikers Ik zit met een vraag. Hoe kan ik het volume regelen van zowel de t4 als van de line ingang?ik heb de originele volumepedaal aangesloten op de t4. De line ingang reageert niet op het volumepedaal. Het volume van de t4wel.waar kan ik dit aanpassen? Gr. Peter Een intensieve podiumgebruiker |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
laakies |
Geplaatst - 14/03/2011 : 22:52:13 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pkrabbenborg
Hallo t4 gebruikers Ik zit met een vraag. Hoe kan ik het volume regelen van zowel de t4 als van de line ingang?ik heb de originele volumepedaal aangesloten op de t4. De line ingang reageert niet op het volumepedaal. Het volume van de t4wel.waar kan ik dit aanpassen? Gr. Peter Een intensieve podiumgebruiker
Hoi Peter
Leuk dat je het forum bezoekt, maar een stille stelregel is dat je dan meteen ook eerst je eigen even voorsteld wel zo leuk
aanvulling op de vraag:
als je deze saved in je registraties blijven al je instellingen ook zo staan!
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
johanleo |
Geplaatst - 14/03/2011 : 20:44:21 Druk op DIRECT ACCES en beweeg dan even het volumepedaal. Je komt dan in het CONTROLLER - FOOT PEDAL scherm. Onderaan kan je instellen welke volumes al dan niet door het pedaal geregeld moeten worden. Succes !
johan |