O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
schilperoort |
Geplaatst - 30/03/2011 : 15:24:00 Goedemiddag,
Ik wil mij even voorstellen op dit forum, omdat ik sinds vanmiddag de trotse bezitter ben van een Tyros 4 XXL.
Mijn naam is Ronald Schilperoort (geen familie van ) en 47 jaar oud en woonachtig in Almere. Sinds mijn 13de speel ik zowel klassiek als populair piano en heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken om ook keyboard te gaan spelen. De Tyros gekozen, omdat deze een zeer mooi piano geluid heeft en prettig aanvoelt. Daarbij de zeer grote verscheidenheid aan mogelijkheden denk ik met dit keyboard vele jaren plezier te kunnen beleven aan muziek maken.
Via dit forum hoop ik de tips & trucks te leren van dit geavanceerde keyboard, maar ook over muziek in het algemeen.
Groetjes Ronald
|
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Maykel |
Geplaatst - 31/03/2011 : 09:55:29 Beste Ronald,
Heeeeeel veel plezier met de T4, Als er vragen of problemen zijn dan bestaat er gelukkig een goed forum zoals deze waar je je vraag kunt stellen.
Mvg Maykel |
Jeepee |
Geplaatst - 30/03/2011 : 20:49:43 Dag Ronald, veel plezier met je Tyros en op dit forum.
Groet, Jaap uut Hasselt.
Jeepee |
Dick |
Geplaatst - 30/03/2011 : 16:37:02 Welkom Ronald en veel plezier met je T4..
Groetjes, Dick www.dickvisker.nl
|
theplayer |
Geplaatst - 30/03/2011 : 16:26:41 Hallo Ronald,
Welkom op dit forum. Ik wens je veel plezier met je nieuwe Tyros 4. Voel je vrij om hier vragen te stellen als je die hebt, want daar is dit forum voor. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Ruud |
Geplaatst - 30/03/2011 : 15:29:48 Hallo Ronald,
Je hebt het forum al gevonden. Welkom en veel plezier met je T4. Je kunt hier je vragen en/of opmerkingen kwijt en het is een goede start van je ontdekkingsreis.
Groet, Ruud |