O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Fred |
Geplaatst - 22/04/2011 : 18:56:45 Vandaag de mail van Henk ontvangen over de klantendownloads. Prachtig, maar ik heb een probleem met de midifiles. Mijn pc leest ook vanaf USB stick muziek met de teksten, maar mijn Tyros 4 maakt er een potje van, wel muziek, maar geen tekst, dit terwjl de demosongs (T4) wel de tekst weergeven. Misschien ben ik het Paaseitje, maar ik zou niet weten wat ik hier fout zou kunnen doen.
Gr. Fred te B. |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
admin |
Geplaatst - 02/05/2011 : 13:21:35 Beste Jaap, eind deze week komen als het goed is de gecorrigeerde files online te staan. Ik zal iedereen daarover mailen.
MVG, Henk Oostendorp |
Tyrooster |
Geplaatst - 29/04/2011 : 17:12:55 Hallo allemaal.
Vandaag ook de nieuwe aanwinst geprobeerd. Mooie muziek, maar klopt het dat bij alle nummers de lyrics ontbreken?
Amboss Polka werkt niet goed, maar verder is ook het nummer Fernando bij mij stil. Na "stop" staat het rooie balletje op maat 1, bij "play" begint hij met maat 13, en er klinkt niets. Toevallig een foutje bij mij of ook bij anderen?
You drive me crazy werk ook niet.
Van deze drie is de bestandsgrootte ook erg afwijkend.
Het was mooi; vóór de Pasen . Nu vóór Pinksteren de correcte versies met tekst? (Goed dat Pasen en Pinksteren niet op één dag vallen)
Groeten,
Jaap Tyros4fun |
admin |
Geplaatst - 23/04/2011 : 09:37:10 Dag Fred, bedankt voor de input. We gaan er z.s.m. mee aan de slag.
MVG, Henk Oostendorp |
Fred |
Geplaatst - 22/04/2011 : 19:36:41 Dank je wel Ruud, maar misschien kan Henk de download dan tijdelijk verwijderen, totdat het goed werkt. O ja het zijn er ook maar 91 ipv 92, maar dat is minder belangrijk. Fijne Paasdagen.
Gr. Fred te B. |
Ruud |
Geplaatst - 22/04/2011 : 19:32:54 Je doet niets verkeerd. Het blijkt dat alleen de akkoordsymbolen worden getoond en dat bv Ambos Polka niet helemaal goed functioneert.
Ik heb het doorgegeven aan Henk om naar de schoonheidsfoutjes te laten kijken. Ze klinken in ieder geval erg goed.
Groet, Ruud |