O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
JanBos |
Geplaatst - 02/05/2011 : 18:46:46 Ik ben Jan, 77 jaar, en ik heb al ervaring opgedaan met een Solina, een Yamaha orgel met pedalen en nog een orgel waar ik de naam van ben vergeten, komt zeker door de leeftijd. Op dit moment heb ik nog een Solton MS5 maar deze is ingeruild bij Oostendorp. Ik zit nu `nog te wachten op de aflevering van de TYROS 4 XXL met 1 gig flasgeheugen. Deze is al binnen maar ik ben in beleefde afwachting hiervan. |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Jeepee |
Geplaatst - 06/05/2011 : 10:48:47 Beste Jan, welkom op dit forum. Een Tyros 4, en ooit een Solina. Vroeger waren we verpletterd door bijvoorbeeld de Trumpet op de Solina, wat klonk die echt! Of vulde onze fantasie die klank aan...? Maakt niet uit, het was geweldig, zo'n orgel.
Wat is de Tyros dan een droom! Veel plezier ermee
Groet, Jaap uut Hasselt.
Jeepee |
admin |
Geplaatst - 05/05/2011 : 17:48:27 Dag Jan, vandaag is hij bij u thuis afgeleverd als het goed is. U zult wel druk op ontdekkingsreis zijn. Ik wens u veel plezier!
MVG, Henk Oostendorp |
laakies |
Geplaatst - 03/05/2011 : 22:11:09 Hallo Jan,
Wauw slechts 77 jaar jong en toch een Tyros 4 met alle moderne techniek, da vind ik nou lef hebben.
De beste keuze in toetsenbord land heb je gemaakt met de T4, Ik hoop dat je er ontzettend veel plezier aan beleeft.
En heb je vragen..... het forum heb je al gevonden.
Veel plezier ermee,maar dat zal helemaal wel goed komen.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Rene |
Geplaatst - 03/05/2011 : 15:00:14 Hallo Jan,
Ook namens mij van harte welkom op dit leerzame forum. Heb je vragen of opmerkingen, gooi het in de groep.
Rene.
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies |
Hanswiel |
Geplaatst - 03/05/2011 : 13:33:29 Hoi Jan,
Welkom op dit mooie forum. Ik lees dat je een Tyros 4 heb gekocht.
Nou, dan moet ik je wat vertellen. Ik ben lid van de toetsenclub Gelderland en daar trad gisterenavond (2 mei) Michel Voncken op, een demonstrateur van Yamaha. Het was fantastisch, in een woord. Daarom durf ik tegen je te zeggen, mooi man, je hebt de juiste keuze gemaakt met de T4.
Veel plezier ermee.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
|
theplayer |
Geplaatst - 02/05/2011 : 19:14:19 Hallo Jan,
Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je komende Tyros4. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan zult beleven als ik. Maar dat komt vast wel goed. We horen graag van je als ie er is. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
fransonline |
Geplaatst - 02/05/2011 : 19:06:39 Welkom en gefeliciteerd met de aanschaf van een T4 met alles er op en er aan. Je zult er geen spijt van krijgen... Zelf heb ik nog een Tyros 3 die me nog iedere zoveel plezier bezorgt.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |