O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
n/a |
Geplaatst - 06/06/2011 : 16:58:11 Beste allemaal,
Wss ga ik de Tyros 4 kopen, en ben zeker al overtuigd van geluidskwaliteit.
Een aantal vragen : 1) Over hoeveel midi-kanalen beschikt de T4 ? 2) Heeft de T4 een muziekblad-functionaliteit ? (m.a.w. worden de muzieknoten van de midi-files getoond tijdens het spelen ?) 3) Kan er tijdens het afspelen van een wav/midi, zelf meegespeeld worden ? 4) Werkt de muziekstyle met akkoorden (bv. via het linkergedeelte van het toetsenbord?
Zijn er nog andere zaken waar ik moet opletten/wat handig is om te weten ?
Alvast bedankt voor de info !!
Groet, Robert
Money every day, keeps the bank away :) |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
n/a |
Geplaatst - 07/06/2011 : 11:25:25 Johan, nee hoor , ik doe per jaar nu zo'n 20 vluchten naar Asia ( overal eigenlijk ) om mijn producten te promoten. Ik moet zeggen het gaat vrij goed . Voor de rest vertoef ik veel in Brussel en Kaprijke. Asia is prachtig, ik zie daar in hotels ook de T-4 terug komen . Super om te horen hoe die muzikanten daar op spelen geweldig. En ja hoor ik promoot de T-4 , ben er een fan van terwijl ik hem niet heb Verder zou ik iedereen aanraden een T-4 te kopen , prachtig ding . De groeten hé Johan Veel succes verder . sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist including , producer http://clientprotos.com/webvert_intro/index.html |
johanleo |
Geplaatst - 06/06/2011 : 22:18:22 Is Sis LEBARD naar Asia verbannen? (Zie zijn persoonlijke gegevens) Jammer dat ie van daaruit nog steeds de negativist uithangt! Zijn commentaren beginnen te vervelen !!!!
johan |
Ruud |
Geplaatst - 06/06/2011 : 19:14:22 Hallo Robert,
De Tyros4 is in één woord fantastisch! Ik denk dat je niet tegen beperkingen zult aanlopen en je er een zeer goede keuze mee maakt. De Tyros4 is uitermate gebruiksvriendelijk en nagenoeg intuïtief te bedienen. Dit is om je enthousiasme te ondersteunen.
Succes met je mogelijke aanschaf.
Groet, Ruud |
n/a |
Geplaatst - 06/06/2011 : 17:28:03 Frans,
Kort, krachtig...en vooral duidelijk :) Dank !
Groet, Robert
Money every day, keeps the bank away :) |
fransonline |
Geplaatst - 06/06/2011 : 17:25:12 Antwoorden op je vragen: 1. 32 2. ja 3. ja 4. ja
Kort maar krachtig. De T4 heeft het allemaal. Succes!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |