O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
RJF246 |
Geplaatst - 05/07/2011 : 10:31:42 Tijdens het opname "symple"of "multiTrackOpmname" stopt de record player na ongeveer 1 minuut,, geeft de medling "Drive is busy" hiervoor kan ik dan alleen ok kiezen en de opname wordt helaas verbroken. In de handleiding heb ik tevesn gelezen, dat bij foutmelding in AudioRecord/player de harde schijf dient te worden geformateerd, is door mij uitgevoerd, echter staast er tot op heden nog heel weinig op de HD, de tyros is zeer kort in bezit en bezig alles van de tyros2 opnieuw te rangschikken, danwel te herplaatsen. Voor de hoede orde: tijdens deze opnamen maak ik gebruik van de nieuwe PremiumVoice "Pamflute"
Wie weet meer van deze foutmelding, en op welke wijze kan ik de audio record/player gebruiken zoals deze ook probleemloos werkte op de tyros2 ???
Groetjes,
René |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Dick |
Geplaatst - 12/07/2011 : 22:19:16 Hallo Rene, Ik heb geen idee, maar vind het jammer voor je! Zelf maak ik bijna wekelijks opnamen, en ik heb geen enkel probleem. Mogelijk zou er iets met je harddisk aan de hand kunnen zijn? Als die de data niet aan kan, om een of andere reden, dan zou die vervangen moeten worden. Maar voor alle duidelijkheid, het blijft voor mij gissen. Ik hoop dat je gauw een oplossing hebt...ik ben daar wel nieuwsgierig naar.
Groetjes, Dick www.dickvisker.nl
|
RJF246 |
Geplaatst - 05/07/2011 : 20:50:56 Niek,
Ik heb inderdaad inmiddels dit topic gevonden,, maar helaas wordt hier geen oplossing geboden, mijn Tyros4 is splinternieuw en de harddisk heb ik inmiddels ook al eens geformateerd maar het blijft terug komen in bijde recordopname mogelijkheden,,
Zou wie kan mij hier meer over adviseren, de audiorecorder is bij mij dus geheel onbruibaar !
Grts,
René |
Niek |
Geplaatst - 05/07/2011 : 16:05:30 Ha René,
Zie deze informatie: http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2831
groet Niek |
|
|