O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Soneg |
Geplaatst - 12/07/2011 : 11:40:59 Wat er mogelijk is met de T4 ! Ik snap alleen nog niet hoe hij dit heeft ingesteld,maar daar komen we wel achter
http://www.youtube.com/watch?v=WaIiuSglLMY
Gr, Soryt |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Jeepee |
Geplaatst - 12/07/2011 : 20:16:01 De buren rechts en links en ook voor en achter attendeerden me vandaag op deze mogelijkheid. Ze keken heel blij toen ze het vertelden. Goh?
Groet, Jaap uut Hasselt.
Jeepee |
Fred |
Geplaatst - 12/07/2011 : 15:59:16 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Soryt
Ik hoop dat het beschikbaar komt voor de T4,anders zijn we er mooi "ingetrapt'
Soryt
De demo is op een T4 toch?
Gr. Fred te B. |
Soneg |
Geplaatst - 12/07/2011 : 15:53:45 Als dit met een software upgrade mogelijk is, is de T4 helemaal concurrentie loos Ik hoop dat het beschikbaar komt voor de T4,anders zijn we er mooi "ingetrapt'
Soryt |
Fred |
Geplaatst - 12/07/2011 : 14:53:49 http://www.namm.org/library/oral-history/craig-knudsen
Lijkt mij stug T-Rossie. Ik denk niet dat deze meneer met fabeltjes komt
Gr. Fred te B. |
T-Rossie |
Geplaatst - 12/07/2011 : 14:46:52 Het is bijna te mooi om waar te zijn.... 'k heb bijna het vermoeden dat we bij de neus genomen worden
Hij laat een midifile afspelen en ik denk dat de melodyline gebruikt wordt om de toonhoogte van de 'stem' te geven. Hij zingt namelijk zó vals dat geen enkele pitch correction er koekjes van kan bakken zonder dat het 'hoekig' klinkt. Met de linkerhand geeft hij telkens een trigger voor de volgende midi-note van de melodie. Was er ooit niet eens een PAT (?) optie waarbij het absoluut niet uitmaakte welke toetsen je speelde op het keyboard..... er werd altijd de juiste toon ten gehore gebracht.
Aanvulling: Ik werk nooit met midifiles maar zojuist heb ik 'ontdekt' dat er al veel (alles?) van de gebruikte features in de T4 zitten. a. Bij song-settings kun je de Guide (any key) inschakelen dan wacht de midiplayer bij elke melody noot op de muzikant. b. Als je ook nog een P.A.T. inschakelt speelt hij zelf de juiste noot. Die juiste noot zou dan de gecorrigeerde stem moeten worden.
Ik ben bang dat het alleen toepasbaar is voor midifile muzikanten. |
Fred |
Geplaatst - 12/07/2011 : 14:28:34 Voor zover ik het begrijp heb je hier software voor nodig, die (nog) niet in de T4 zit. Dan zijn er twee mogelijkheden: a. in een update b. betalen voor de mogelijkheid Persoonlijk gok ik op b
Gr. Fred te B. |
guyske |
Geplaatst - 12/07/2011 : 11:52:52 Potverbegot, ik speel 40 jaar muziek waarvan 20 op het podium met een aantal groepjes, droom al heel mijn leven om te zingen maaaaaaaaaaaaaaaaar klink als een kraai en weet zeker dat iedereen me gaat uitlachen en misschien erger, zou het nu toch mogelijk worden om na al die jaren de schrik voor een micro te overwinnen. Een mooi filmpje, hopelijk kan er uitgevogeld worden hoe het werkt.
TX Soryt
Yep hij is er, de ontdekkingstocht is begonnen ...... |