Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Beschermfolie voor je Tyros scherm?

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Dick Geplaatst - 12/07/2011 : 22:11:51
Hallo allemaal,
toen ik met mijn Ipad aan het spelen was, zat ik te denken... Ik heb namelijk op mijn Ipad een beschermfolie geplakt van de firma Belkin, het is niet echt goedkoop, maar je houdt wel je scherm mooi en zonder krassen.

Zou zoiets niet als accesoire gemaakt kunnen worden voor de Tyros? Ik vraag dit maar gelijk aan meneer Oostendorp, hij heeft al van die mooie koffers voor de tyros, waarin ik mijn dure machine vervoer. Een folie voor je scherm zou mooi zijn, vooral als de gaatjes erin zitten voor de toetsjes.

Ben benieuwd...

Groetjes, Dick
www.dickvisker.nl
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
New in town Geplaatst - 13/07/2011 : 14:20:29
Dat is trouwens wel verwarrend, als je een display hebt zoals de Tyros en een M3, die wèl een touch-screen heeft.
Ik zit nu steeds maar weer vergeefs op de Tyros display te drukken. :-)
Vreemd is dat, hoe snel je je iets aanwent. Ik vind het trouwens wel machtig mooi, zo'n touch-screen.

Piet :-)

Tyros 4 en Korg M3
Soneg Geplaatst - 13/07/2011 : 13:37:40
Ik heb nooit last van krassen o.i.d.gehad op mn display.
Je moet op de knopjes drukken ,niet op het display

Soryt
Tyr0s_Fre4k Geplaatst - 13/07/2011 : 10:56:59
Blijkbaar is er een Duitse firma die folie aanbiedt speciaal voor Tyros (3). Zie deze website (Google, 1e hit...)
Aangezien de schermen (aan de buitenkant) vanaf Tyros 2 allemaal identiek zijn, lijkt het me dat 't ook op andere modellen moet passen.
Overigens ziet het er niet naar uit dat er uitsparingen voor de knoppen enzo in zitten. Lijkt me meer een algemene folie die geschikt is voor Tyros.

Groet,
Martijn

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.
Wouter1972 Geplaatst - 13/07/2011 : 07:42:53
Klinkt goed Dick maar ipads en iphones zijn echt massaproductie artikelen in die zin dat de geproduceerde hoeveelheden door fabrikanten als aparte accessoires worden aangeboden. Ik heb zelf ook een iPad en gebruik de Belkinfolie. Wat je wel veel ziet is folie die je zelf kunt bijknippen tot gewenst formaat. Zo ook voor de Tyros lijkt me. ik vind het wel een superidee van je.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000