O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Tyrooster |
Geplaatst - 24/09/2011 : 10:28:09 Hallo allemaal.
Wie weet hoe ik in de bestaande T4 drumkits de balans tussen de diverse instrumenten kan aanpassen. Of kun je die niet aanpassen?
Ik heb bijvoorbeeld voor het nummer nine to five een passende drumkit gevonden maar ik wil de harde klappen van een of andere trommel eruit halen. (Ik heb geen verstand van drummen dat merk je)
Ik heb uiteraard eerst bij Frans Lijflander gekeken. Daar kwam ik wel de tip tegen hoe je een drumsolo kunt laten spelen. Vast niet bij iedereen bekend. http://home.hccnet.nl/f.lijflander/tyros4 Kijk bij tips, drumsolo
Jaap Tyros4fun |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
New in town |
Geplaatst - 08/10/2011 : 17:31:23 Hallo Jaap en Frans,
Hartstikke leuk te lezen, dat mijn informatie zo goed overgekomen is. Daar heb ik het wederom weer graag voor gedaan.
Ik probeer als ik wat uitleg, een beetje in de schoenen te stappen van de vragensteller. En niet te veel met al te technische termen te werken.
Thanks, het motiveert me.
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg M3
|
Tyrooster |
Geplaatst - 08/10/2011 : 15:09:19 Piet , en anderen: Toch even een rustig moment de tijd genomen en daarmee ontdekt dat het werkt, via de stylecreator. Precies zo ik het gevraagd had.
Jouw beschrijving is heel duidelijk. In de vierde kolom kun je het volume per tik aanpassen, maar met de derde kolom kies je het geluid. Over het totaal van de 4 maten heb ik geprobeerd het geluid van de typemachine achter het nummer "Nine to five" erin te krijgen. En de te harde klappen terug gebracht.
Ik snap nog lang niet alles , maar heb hier weer veel van geleerd . Nogmaals bedankt.
Jaap Tyros4fun |
F.van Holten |
Geplaatst - 08/10/2011 : 11:29:52 Piet
Dit is een zeer uitvoerige uitleg, Beter als --ik weet het niet--kijk in de beschrijving, zoals sommige antwoorden, hier hebben wij teminste wat aan. Ik heb wel eens het idee dat het alleen maar om het reageren gaat.
Bedankt voor je moeite