Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen. Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!
O N D E R W E R P B E K IJ K E N
R.A. Jansen
Geplaatst - 19/12/2011 : 16:48:53 Afgelopen vrijdag mijn Tyros 3 ingeruild voor Tyros 4 bij Oostendorp Wezep. Uitstekend geholpen, compliment Sander! en hd / premiumpacks etc. keurig overgezet en geupdate! Ook goede prijs voor Tyros 3 gekregen!
Ik behoorde ook tot de groep die nogal sceptisch was over de snelle vervanging van de Tyros 3, maar na een weekendje spelen denk ik er nu wel anders over! Wat een verschil!
Ik kan iedereen die een Tyros 3 heeft aanraden, om eens met eigen muziek bij Oostendorp te gaan spelen en je door hun te laten adviseren!
Iedereen die een IPad heeft kan ik aanraden om de Tyros 4 Stap voor Stap DVD die je bij Oostendorp gratis krijgt, met nog veel meer extra's, op je IPad te zetten, ideaal vanaf je Tyros te bedienen, Oostendorp weet hoe dit moet!
Grt. Rob
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst)
theplayer
Geplaatst - 19/12/2011 : 17:15:35 Hallo Rob,
Gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe Tyros 4. Ik weet zeker dat je er heel veel plezier van gaat krijgen. Zeker nu je vast met de kerstliedjes kunt beginnen. Groetjes,