Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 nieuwe bank maken

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
daan Geplaatst - 20/12/2011 : 22:59:32
Hallo,
Ik heb 1 bank in mijn tyros en heb daar 8 songs in gezet en krijg het nu niet voor elkaar om een nieuwe bank te maken. een folder kkan ik wel maken en niet meer verwijderen maar een bank lukt niet. Verder kan ik mijn bank niet saven omdat ik de melding krijg dat het geheugen vol is, ik snap hier niets van. memory bank +- heb ik geprobeerd maar dan gebeurd er niets. Ik zou graag weten hoe ik een nieuwe bank maak en hoe ik de gemaakte folders kan verwijderen misschien weet iemand ook antwoord waarom ik de melding krijg dat het geheugen vol is. Kan iemand mij helpen?

Ik wens iedereen op dit forum een zalig kerstfeest en een gezond muzikaal 2012.

Daan van Hemert
9     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
F.van Holten Geplaatst - 22/12/2011 : 11:43:09
Nog even ter info

Daan heeft mij niet gebeld, is er gelukkig zelf uitgekomen neem ik aan.
Bravo

Grt.
Frans
T3-XXL-Bose L1 compact
daan Geplaatst - 21/12/2011 : 16:58:42
beste forumleden,

ik ben eruit, ik heb eerst de songs en styles uit de user gehaals zodat deze nu leeg is. Een bank gemaakt en deze bank steeds opnieuw gesaved met een andere naam. Ik heb de tyros 4 gebruikt gekocht ( 3 weken oud)dus de vorige eigenaar had het hele user geheugen volgeschreven met songs en styles en dat in 2 weken. Ik heb nu achteraf wel spijt dat ik hem niet bij Oostendorp heb gekocht maar het was een kado van mijn kinderen voor mijn verjaardag. Ik dank jullie hartelijk voor de hulp en zal in de nabije toekomst zeker nog vragen hebben.

groeten,

Daan
daan Geplaatst - 21/12/2011 : 16:14:23
beste frans ik zou graag je telkefoonnummer krijgen dan bel ik je even.mijn emailis dvhemert@versatel.nl

groeten,

Daan
F.van Holten Geplaatst - 21/12/2011 : 12:41:13
Daan

Misschien is deze beschrijving iets makkelijker, al komt het veel overeen met de andere oplossingen.
Ik neem aan dat de T3 en T4 niet verschillen van REG.

Druk op alle twee de REG. knopjes tegelijk, of rechts in het display op knopje J.
Je ziet nu je eigen gemaakte bank of banken met de door jou gekozen naam. Kies en bank
Druk nu op 8 onder, en de bank opend.
Druk nu op 5 onder, dan All en OK, dan knopje G rechts op het display,
Als het goed is heb je nu een lege bank, die weer met je eigen registraties kan vullen.(memory en 1 tot b.v. 8 indrukken)
Als dit gebeurt is druk je op 8 boven/ UP dan SAVE, geef het weer een naam (niet de zelfde,dan behoud je ook de oude REG) en druk op OK.Als het goed is heb je nu een nieuwe REG. in het rijtje staan.

Je kan ook nog een REG wegschrijven als b.v. "lege bank" en die steeds gebruiken voor nieuwe Registraties, als die gemaakt is kopieeren naar je verzameling banken, en je kan hem weer gebruiken als nieuw/leeg.

Ik hoop dat het lukt.zo niet stuur een PM en je krijgt mijn Tel: nummer, ik heb dat ook met andere leden gedaan, en de ervaring leert dat het dan veel beter lukt.

Grt.
Frans
T3-XXL-Bose L1 compact
Heiko Geplaatst - 21/12/2011 : 12:34:05
Met gebruik van DSB banken hou je ook een hoop ruimte over....

Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt....
als het je neus uit komt is het véél erger!
eddy vanzee Geplaatst - 21/12/2011 : 10:16:25
Hallo Daan,
kijk eens even naar het item van "Boonstra" "Tyros2" gepost op 12 12 11
en naar het item "Registratiebank New Bank en Sjabloon" in de map "Overige Onderwerpen"
gepost op 18 12 11 door Eddy vanzee.
Misschien helpt je dit wat verder.
Ivm.geheugen : op de HDD is veel meer plaats dan op de USER.
VrGr
eddy
T-Rossie Geplaatst - 21/12/2011 : 01:27:15
Daan,
Volgens mij de de melding zo duidelijk als het maar zijn kan : Hij heeft geen ruimte meer.

Het USER geheugen is totaal 6 Mb en je kunt er diverse dingen in opslaan zoals midifiles, voices, registraties en/of styles.

Als je het goed opzet kan er toch heel veel in:
Mijn T4 heeft er 60 registratiebanken (volledig benut) en ca. 80 styles in staan ..... geen centje pijn.

Wij op het forum moeten met ons allen in staat zijn om je op weg te helpen. Etiene's omschrijving is zeer duidelijk als je de tijd even wilt nemen om vanuit het hoofdscherm de instructies volgt. 'J' is de toets rechts-naast het display

Ook Frans Lijflander heeft er aandacht aan besteed op zijn fantastische website.
daan Geplaatst - 21/12/2011 : 00:06:15
beste Etiene,
Ik speelal 5 jaar met de tyros 2 maar kom er nog steeds niet uit.Ik heb de tyros nu een paar dagen maar snap ook na jou bericht nog steeds niet waarom ik geen registratiebank kan aanmaken. Wat bedoel je met "druk op J" In mijn tyros 2 kan ik banken maken met 8 styles en/of songs en deze hoef ik dan niet naar mijn harde schijf te saven. Ze zijn als preset telkens oproepbaar. ik denk dat ik maar even raad ga vragen in een muziekwinkel.

dank voor je antwoord.

groeten,

Daan
vlbrgt Geplaatst - 20/12/2011 : 23:54:07
Daan,

Heb je het over het USER memory ?
Dit geheugen is nl beperkt. Als je dit volplaatst met allerlei bestanden dan zal er een moment komen dat dit vol is , vandaar misschien melding dat het geheugen vol is ?
Je hebt toch een HD op je Tyros. Daar kan je toch alles wegsaven.

Ik heb mij een Blanco Registratie bank aangemaakt en op mijn HD en in User gesaved. Indien ik met een nieuwe lege bank wil starten dan laad ik die Registratie (vanaf HD of User) en dan start ik dus met een blanco.

Aanmaken Blanco Reg File:
Druk op 'J' om een registratie te laden.
Druk op 'EDIT'
Je krijgt nu een scherm waarop alle gebruikte registartieknoppen vermeld staan.
Selecteer er één en druk op DELETE
Selecteer de volgende en druk op DELETE
... Doe dit tot er geen meer zijn.
Je ziet nu dat alle registratieknoppen gedoofd zijn. Maw ze zijn leeg.
Je kan deze nu saven als een Registratiebank op je Tyros. Neem bvb de naam 000_LegeReg.

Ziezo, telkens je nu wil beginnen met een nieuwe reg bank kan je deze 000_LegeReg inladen.

Mvg
Etienne

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000