O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bonfire |
Geplaatst - 27/12/2011 : 08:46:27 Hallo
Ik heb dit bericht ook al op keyboardforum geplaatst maar tot nu toe geen antwoord gekregen.Dit kan drie oorzaken hebben 1 het is zo'n stomme vraag 2 het is zo'n moeilijke vraag 3 het was Kerstmis en dan hebben mensen geen tijd. De vraag is de volgende Ik heb ooit van iemand registraties gekregen voor de T4.Als ik nu met links een accoord pak en dezelfde noten met rechts pak dan klopt het niet.....het zijn niet dezelfde klanken./noten Dus ik VERMOED dat ik aan de transpose moet gaan "knoeien".........klopt dat?Is dat de goede manier of hoe zou ik dit kunnen laten doen kloppen??? Ook een vraag die hierbij opkwam is Hoe kan ik instrumenten veranderen in zo'n registratie veranderen????
Verder wens ik een ieder een heel gezond,vrolijk en muzikaal 2012 Ton |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Soneg |
Geplaatst - 27/12/2011 : 12:29:49 Ton, Kijk eerst is of je begeleiding op "Fingered" staat. Druk op de Direct Acces knop en dan op de ACMP knop,dan zit je gelijk in het goede programma.
Gr, Soryt |
vlbrgt |
Geplaatst - 27/12/2011 : 09:55:29 Hallo,
Als je registraties van derden wil gebruiken, dan stelt er zich het probleem dat alle bestanden (style, song, voice,...) die er in de registratie vernoemd worden, ook exact op dezelfde plaats op je HD , USB of USER memory als bij de persoon die de registratie op zijn T4 heeft gemaakt. Het is dus niet voldoende om enkel de registratie te kopieeren. Indien er in die registratie verwezen wordt naar bvb Premium voices, of externe styles, externe songs, .... dienen die ook op jouw T4 aanwezig te zijn (en op de juiste plaats) om deze registratie correct te laten werken.
Veranderen van registratie : ik veronderstel dat je zelf al registraties gemaakt hebt op je T4. Dat kan dan geen probleem zijn. Registratieknop selecteren -> instellingen die je wenst te wijzigen veranderen -> registratieknop saven.
Mvg Etienne
|
Wouter1972 |
Geplaatst - 27/12/2011 : 09:27:07 Beste ton, allereerst ook nog alvast de beste muzikale wensen voor 2012.
Je probleem komt wat vaag bij mij over: de klank links bij het akkoord klinkt anders dan rechts? Wat voor geluidseffect hoop je precies bij de registratie te bereiken? Je kunt heel veel zaken in een registratie wijzigen naar persoonlijke smaak ( memory, registratie en niet vergeten de boel uiteindelijk op te slaan).
Omdat je de registratie van een kennis? Hebt, is het anders aan te raden bij die persoon aan te kloppen over de gekozen settings. Succes! |
|
|