Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Nu maar eens mijzelf voorstellen,

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
improvisatie Geplaatst - 31/12/2011 : 11:40:55
Hallo forumleden,

Mijn naam is Rob Smits en woonachtig te Rheden 55 jaar met een fulltime baan en de rest volop met muziek bezig. Ben vanaf mijn veertiende begonnen met pianolessen met heel veel plezier en heb dat ruim 13 jaar volgehouden. Maar ik miste iets, ik wilde meer horen dan alleen maar piano klanken en dat zat in die houten kist niet in. Bij toeval hoorde ik dat onze buren een pas nieuwe Yamaha electone B60 gingen verkopen.Ik heb deze gekocht en dit bleek een schot in de roos nl ritmische begeleiding en een scala aan klanken.Ik heb toen nog even 5 jaar orgelles genomen vooral om het baspedaal wat beter te kunnen gebruiken.Ging hiermee wat spelen op feestjes(wat een gesleep met zo'n orgel) wat ook aardig aansloeg. Toen moest ik een keuze maken , of gewoon thuis blijven spelen (orgel behouden) of ook anderen te laten genieten van mijn kunnen en over te gaan naar een portabel instrument. Ben toen overgegaan naar Yamaha DGX300 daarna een PSR1500 toen de TYROS2 daarna de 3 en dan nu inmiddels 14 dgn de TYROS 4. Speel nu inmiddels veel voor verpleeg en verzorgingshuizen en uiteraard thuis.Alle vragen die ik afgelopen jaren heb gehad betreffende de TYROS heb ik bijna allemaal beantwoord gekregen op dit geweldige forum. Ga zo door, een geweldige aanvulling op de handleiding en leuk om te lezen.

Rob.
3     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Ruud Geplaatst - 31/12/2011 : 14:05:20
Hallo Rob,

Welkom op het forum en veel plezier met je T4.

Groet,
Ruud
New in town Geplaatst - 31/12/2011 : 12:10:36
Hallo Rob,

Ook van mij van harte welkom.
En veel plezier op dit forum en natuurlijk met je T4.
Een prachtige machine, die T4.

Groet,
Piet

Tyros 4 en Korg Kronos
F.van Holten Geplaatst - 31/12/2011 : 12:05:20
Hallo Rob

Welkom op dit forum, en veel plezier met de T4.

Grt.
Frans
T3-XXL-Bose L1 compact

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000