O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
duin |
Geplaatst - 24/01/2012 : 11:49:58 forum lezers, Heb in mijn jonge jaren een bohm expander 12/24 gekocht en wil hem gewoon aansluiten ( een beetje knoeen)via midi enz. maar wat ik zoek is het schema en de hand leiding heb al op google gekeken maar zonder goede resultaten misschien heeft een van de leden nog iets liggen Hartelijke groetjes HENKIEPENKIE |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 26/01/2012 : 13:53:20 Hoi Henk,
Ook de bauanleitung is klaar, maar die was te groot geworden om te mailen. (17 MB) Staat dus op mijn site. De link heb je als het goed is per mail gekregen. Groetjes en veel plezier er mee,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
theplayer |
Geplaatst - 26/01/2012 : 12:26:26 Hallo Henk,
Na een ochtendje scannen heb je mail. (Als het goed is.) Laat even weten als de handleiding binnen is. Groetjes,
theplayer |
Geplaatst - 24/01/2012 : 17:13:33 Hallo Henk,
Toevallig heb ik hier ook nog een 12/24 staan. Ik zal eens kijken of ik er nog documentatie van heb. Maar daar zal je even geduld mee moeten hebben. Ik laat het wel horen. Groetjes,
fransonline |
Geplaatst - 24/01/2012 : 12:35:35 Voor zover ik kan zien heeft het apparaat midi In en Uit en ook Stereo output. Deze kun je aansluiten op de Midi en Audio van de Tyros.
Verder: je kunt beter geen telefoonnummer en e-mail adres vermelden uit oogpunt van privacy.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |