O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
dombo_18 |
Geplaatst - 24/01/2012 : 23:02:39 Hallo Ik ben Paul 54 jaar en ik speel puur voor mijn hobby Ben begonnen toen ik stopte met roken en ik heb nog steeds plezier van beide, het een begonnen en het andere gestopt Heb sinds kort een tyros 4 en ben daar erg tevreden mee, mijn voorganger was de psr 3000 die ook goed beviel maar dit apparaat is toch mooier hoor Ik hoop nog veel van jullie te leren
make love no war |
11 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
F.van Holten |
Geplaatst - 25/01/2012 : 20:42:52 En valse klank, teveel drank
Grt. Frans
|
theplayer |
Geplaatst - 25/01/2012 : 19:57:52 Ja, dan moeten we maar gaan drinken. Want je weet: Geen Drank, Geen Klank! Hahaha Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Reckless |
Geplaatst - 25/01/2012 : 19:52:19 Hey Paul,
Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Je hebt 2 goede beslissingen genomen lees ik.
Heel veel toetsplezier, ben ook nog een T4 leek maar wordt hier uitstekend geholpen, maar pas op is ook verslavend heb ik in de gaten.
Groet Eric |
F.van Holten |
Geplaatst - 25/01/2012 : 19:12:13 Paul
Welkom, en wees blij, anders valt die as toch maar tussen de toetsen.
Grt. Frans
|
Dick |
Geplaatst - 25/01/2012 : 16:40:13 Welkom Paul,
leuk dat je lid bent geworden van het forum, je kan hier veel opsteken over je Tyros, en......... gezien je leeftijd en dan kijk ik ook maar even naar de mijne....jij kunt geen DOMBO zijn !!!
Groetjes, Dick Tyros4 Bose Compact L1 www.dickvisker.nl http://www.youtube.com/user/dcvis |
New in town |
Geplaatst - 25/01/2012 : 11:18:12 Hallo Paul,
Boudewijn de Groot had er ook al last van. Hij zong ook al over "Als de rook om je hoofd is verdwenen". Het zal dan wel wat makkelijker gaan, denk ik... ;-)
Paul van mij ook van harte welkom.
Ps. Je hebt mail.
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
Muziek maken en geluiden creëren is prachtig om te doen... Het is als het ware "schilderen" op de stilte.
|
dombo_18 |
Geplaatst - 25/01/2012 : 10:41:13 Ja Hans vanaf dat die rookwolken verdwenen waren begonnen de grijze cellen idd te werken Duurde ook érg lang eer ik hansje klein onder de knie had groet Paul
make love no war |
Ruud |
Geplaatst - 25/01/2012 : 08:57:27 Hallo Paul,
Welkom op het forum. Veel speelplezier met je Tyros4.
Groet, Ruud |
Hanswiel |
Geplaatst - 25/01/2012 : 08:40:30 Hoi Paul,
Hartelijk welkom op dit zeer leerzame forum. Je zei dat je begon te spelen toen je stopte met roken???
Kun je toch eens nagaan dat roken een verpletterende slechte invloed roken op het brein van een mens heeft.
Heel veel speelplezier en gezondheid toegewenst.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
theplayer |
Geplaatst - 25/01/2012 : 06:26:40 Hallo Paul,
Welkom op dit forum en ik hoop dat je veel plezier zult beleven aan je Tyros. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
T-Rossie |
Geplaatst - 24/01/2012 : 23:13:12 Welkom Paul, Vrijwel iedereen hier deelt jouw mening over de Tyros-sen en in het bijzonder de '4'.
Jouw voetregel is zeer van toepassing op dit forum, het draait allemaal om respect voor elkaar en de bereidheid om te helpen.
Roel |