O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
MattOnTheNet |
Geplaatst - 31/01/2012 : 16:02:20 Wanneer ik, achtereenvolgens de knoppen Music Finder, Music Finder+ indruk, krijg ik op het scherm de volgende boodschap:
"Music Finder+ offers a huge library of records, collections and performance guides to enhance your Music Finder experience. All records and collections are free to use online ("load") or download."
He, da's mooi! Als echte Nederlander knalt natuurlijk het "free" er meteen uit. Wat ik daarna ook doe, wat ik ook kies, er komt op een gegeven moment toch een prijskaartje te voorschijn. De gebruiksaanwijzing gaat niet echt in op dit item (Finder+) en de Yamaha website brengt ook geen soelaas. Ben ik nou zo dom? ( <-- retorische vraag! )
Matt
Vooruitziende blik:
Er is niets moeilijks aan. Het enige wat men hoeft te doen is de juiste toetsen aanslaan op het juiste moment en het instrument speelt vanzelf.
Johann Sebastian Bach |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
MattOnTheNet |
Geplaatst - 01/02/2012 : 09:08:39 Je meent het! Dat is toch jammer want er valt een hele boel te halen! Ik ben eens gaan zoeken over het internet en kwam op deze site terecht: http://www.psrtutorial.com (kies Lessons). Hier staat het hele gebeuren duidelijk beschreven. Ik neem aan dat de echte Tyros 4 buffs dit URL het eerste roepen als ze 's-nacht om 3 uur worden wakker geschud, maar voor newbies misschien toch wel handig om te weten!
Groeten, Matt
PS Overigens: de sectie Music Finder + staat hier:
http://www.psrtutorial.com/lessons/playing/mf/90_MFPlus.html
|
theplayer |
Geplaatst - 01/02/2012 : 04:35:08 Hoi Matt,
Volgens mij nergens. Ik heb het tenminste ook nog nooit gezien. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
MattOnTheNet |
Geplaatst - 31/01/2012 : 23:02:20 Aaahhhh! Inderdaad, nu lukt het wel. Blijft de vraag over: waar in blazes name staat dat beschreven in de handleiding???
Groetjes
|
theplayer |
Geplaatst - 31/01/2012 : 21:21:07 Hoi Matt,
Ja, daarmee verlaat je het gedeelte musicfinder+ en ga je naar de sectie styles of songs. Die moet je inderdaad betalen. Druk op Musicfinder Druk op musicfinder+ Druk dan op de knoppen F of G (Records of collections) Daar kun je een keuze maken voor de musicfinders. Groetjes,
MattOnTheNet |
Geplaatst - 31/01/2012 : 20:41:53 Hai ThePlayer!
Dit is wat ik doe:
1. Music Finder 2. Music Finder+ 3. Get Music 4. Accompaniments (Styles) 5. Adult Contemporary 6. US Smooth Ballad 7. Price $8.95
Wat ik ook kies, ik kom altijd een prijs tegen!
Doe ik iets niet goed hier?
Gr, Matt
|
theplayer |
Geplaatst - 31/01/2012 : 17:16:08 Hoi Matt,
Als ik kijk staat er inderdaad iets over de prijs, maar die is $ 0,00. Er wordt dus niets in rekening gebracht. Groetjes,