O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Yamahaman |
Geplaatst - 13/02/2012 : 16:58:09 Ik lees op diverse fora een bericht dat er in maart 2012 een Zwarte Tyros4 wordt geleverd incl flash memory |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
F.van Holten |
Geplaatst - 18/04/2012 : 19:51:31 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dick
Veel plezier met je nieuwe T4 Frans   
Groetjes, Dick Tyros4 Bose Compact L1 www.dickvisker.nl http://www.youtube.com/user/dcvis
Bedankt,
Ik ben nog aan het uitvinden (niet het wiel) was ik te laat mee. 
Grt. Frans
|
Dick |
Geplaatst - 18/04/2012 : 16:42:42 Veel plezier met je nieuwe T4 Frans   
Groetjes, Dick Tyros4 Bose Compact L1 www.dickvisker.nl http://www.youtube.com/user/dcvis |
F.van Holten |
Geplaatst - 15/04/2012 : 21:05:55 Hallo
Dan blijft als enigste voordeel over dat de verf van de zilveren knopjes naast het scherm er niet meer afgaat. Zit niets meer op.
Grt. Frans
|
theplayer |
Geplaatst - 15/04/2012 : 13:31:15 Hoi,
Mat zwart gaat op veel gebruikte plaatsen glimmen. Dat vind ik nog veel erger. Ik erger me al dood aan het touchpad van mijn laptop. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
F.van Holten |
Geplaatst - 15/04/2012 : 11:36:35 Hoi Dick
Valt met deze wel mee. waarschijnlijk omdat hij mat zwart is, zie je er eigenlijk heel weinig op. (ik was daar ook bang voor) Af en toe een stofje, maar daar heeft moeders een handig plumeautje voor, en Screen 99. 
Grt. Frans
|
Dick |
Geplaatst - 14/04/2012 : 23:14:32 Ik weet niet of jullie het weten, maar ik heb voor mijn Tyros zat zwarte keyboards gehad, en weet uit ervaring dat je op zwart vette vingers veel sneller ziet...  
geef mij dat zilveren ding maar !!! 
Groetjes, Dick Tyros4 Bose Compact L1 www.dickvisker.nl http://www.youtube.com/user/dcvis |
F.van Holten |
Geplaatst - 01/04/2012 : 11:38:47 Hoi Hans, bedankt
Ik heb eigenlijk afgewacht of hij er wel een kwam, of dat het spookverhaal was.(zo was het verhaal) En omdat ik de 3 nog "steeds" had, was de keus niet zo erg moeilijk toen hij op de markt kwam. Al was hij wel wat aan de dure kant. Maar het moest de zilveren worden of de zwarte, dus zwart.(nr:988) Maar ik moet eerlijk zeggen, tegenover de 3 een wereld van verschil.(niet de kleur), maar voor de T4 bezitters een bekend verhaal. Maar na zeggen van Oostendorp, is dit de laatse in deze Tyros serie. Dus er zal wel een andere tevoorschijn getoverd worden, over een klein tijdje, door Yamaha De Yamahachinezen moeten toch weer brood op de plank, en dan worden we weer hebberig.
Grt. Frans
|
Hanswiel |
Geplaatst - 01/04/2012 : 09:54:42 Hallo
Ook ik heb mijn T3 maar omgeruild voor een T4-SE. L.Edition. Het is de laatste in de Tyros serie, zegt men. De orginele standaard LS7 word zelfs gratis zwart gemaakt.
Nu nog even bijna 2 uurtjes rijden naar Wezep
(ik zal wel weer veel op de site van Frans terecht komen )
Grt. Frans
Ik heb de tijd genomen om alle reacties door te nemen betreffende de zwarte T4. Nou Frans, er vond bij jou wel een proces plaats van "ik houd mijn T3 nog wel" tot "ik heb een zwarte T4 gekocht, nu nog even 2 uur naar Wezep rijden". Gefeliciteerd met de aankoop. en,.....speel ze.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
F.van Holten |
Geplaatst - 31/03/2012 : 18:19:37 Hoi Ruud
Bedankt, de registraties vlotten aardig, maar ik kies toch veel voor de klanken en styl's van de T4, die klinken veelal toch even beter, de intro's zijn wat uitgebreider. Erg leuk.
Grt. Frans
|
Ruud |
Geplaatst - 31/03/2012 : 16:32:01 Hallo Frans,
Veel plezier met je T4 Lim. Succes met het herprogrammeren van je registraties. Je kunt de T3-klanken terugvinden in de map Legacy en natuurlijk ook de T4-klanken gebruiken.
Groet, Ruud |
F.van Holten |
Geplaatst - 31/03/2012 : 16:03:07 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyros2
Hoi Frans
Proficiat met jouw nieuwe aanwinst.
Muzikale Groet Henk 
Henk bedankt.
Nu nog even ongeveer 120 registraties die niet meer perfect werken omzetten, Maar zo blijf je van de straat.
En Ingrid natuurlijk welkom op dit forum.
Grt. Frans
|
Ruud |
Geplaatst - 31/03/2012 : 15:11:01 Hallo Ingrid,
Welkom op het forum. Ik denk dat je hier wel de antwoorden op je vragen zult vinden. Jullie hebben in ieder geval genoeg Tyrossen4.
Ik heb de genoemde musicfinders naar je e-mailadres gestuurd. In dit geval handig, maar ik zou op een openbaar forum toch voorzichtig zijn met het vermelden van je e-mailadres.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst en met de musicfinders.
Groet, Ruud |
Copietje |
Geplaatst - 31/03/2012 : 14:32:20 Hallo zal mij even voorstellen, mijn naam is Ingrid, ben vorige jaar beginnen keybord spelen, mijn broer speelt al langer keybord en van hem heb ik de Yamaha PSR S910 gekocht Heb vandaag een Tyros4 Black special editie voor het 10 jarige bestaan van Yamaha gekocht, mijn broer speelt ook keybord en heeft ook 2 Tyros's 4 xl staan ,maar de gewone editie's.
Nu zoek ik natuurlijk alles op voor de tyros 4 , en vondt hier een tip voor de musicfinder zie hieronder Helaas kan ik dit niet meer downloaden, het bestand is niet meer aanwezig. Is er mischien iemand van Jullie die mij (en mijn broer = heeft geen pc) de file's wilt bezorgen alvast vriendelijk bedankt. Ingrid
mijncopietje@gmail.com
Voor de liefhebbers heb ik een tweetal Musicfinders beschikbaar, via bijgaande link te downloaden.
http://wtrns.fr/y1OKEcZgjsugSo Hoelang de link beschikbaar blijft weet ik niet, dus wees er snel bij!
De eerste is de Musicfinder voor T4 met 1464 originele titels (deze was al in omloop, maar wellicht niet bij iedereen bekend). De tweede is de Musicfinder met 152 nieuwe Musicfinder+ titels waarover dixielandplayer het heeft.
Bij de download de volgende tekst: Beste Tyros4 gebruiker,
Bijgaand 2 Musicfinderbestanden voor de Tyros4. - een met 1464 originele titels; - en een met 152 nieuwe Musicfinder+ titels. Elk te laden met "Replace" (vervangen) of met "Append" (toevoegen).
Veel plezier ermee. Groet, Ruud van den Berg
Succes, Ruud
Men is nooit te oud om te leren |
tyros2 |
Geplaatst - 31/03/2012 : 14:02:24 Hoi Frans
Proficiat met jouw nieuwe aanwinst.
Muzikale Groet Henk  |
F.van Holten |
Geplaatst - 31/03/2012 : 11:17:03 Hallo De T4-Black opgehaald bij Oostendorp, wat voor mij natuurlijk een wereld van verschil is tegenover de T3, die ik had.
Van te voren alle code's en wachtwoorden telefonisch doorgegeven van de al aan gekochten pakketten van de T3, dus toen ik aankwam was alles al overgezet naar de T4B. De zilverkleurige poten van de standaard L7S werden gelijk gratis gewisseld voor een paar zwarte, en de koffie werd weer rijkelijk aangeboden.
Over service gesproken. 
Was het 3,5 uur heen en weer rijden weer ruimschoots waard.
En Ruud natuurlijk weer bedankt voor aanvullingen op de stick.
Grt. Frans
|