O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
johanleo |
Geplaatst - 26/02/2012 : 11:18:54 Beste Tyrossers,
Ik bespeel 2 exemplaren van T4: Nu wil in de music finder van mijn ene T4 kopiëren naar mijn ander toestel: hoe doe ik dat? (Blijkbaar niet beschreven in handleiding?)
ALvast dank!
johan |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
johanleo |
Geplaatst - 26/02/2012 : 13:06:27 Nogmaals dank Frans,
Dit forum is zo makkelijk, eigenlijk zou ik beter zelf wat nadenken !
Prettig zondag nog !
johan |
theplayer |
Geplaatst - 26/02/2012 : 13:02:28 Hallo Johan,
Het ligt er maar aan waar je de registrations en de MFD's hebt staan. Als die in USER staan, kun je ze het beste eerst naar de Harddisk kopieren. Dan kun je via USB alles ineens naar de PC overzetten. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
johanleo |
Geplaatst - 26/02/2012 : 12:35:12 Beankt Frans. Ik was even de verkeerde weg op !
Ik nam ondertussen ook een kopie van de harde schijf van mijn T4 via USB naar pc. Ik merk dat er veel minder overgenomen wordt dan bij mijn Tyros 3! Eigenlijk worden alleen audio en extra pakketten gekopieerd. Is dan normaal? Hoe maak ik dan best een backup, zodat ik registraties, MF en dergelijke ook kopieer?
johan |
theplayer |
Geplaatst - 26/02/2012 : 11:44:31 Hallo Johan,
Neem de musicfinder die gebruik moet worden. Druk op save en sla die op op de usbstick. Doe de usbstick in de andere Tyros. Ga dan naar musucfinder, druk op files en zoek de musicfinder op de usbstick weer op. Volg dan de aanwijzing op het scherm. Kies voor replace. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |