O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Ruud |
Geplaatst - 12/04/2012 : 09:51:38 ma 14 mei 2012 organiseert Muziekcentrum Oostendorp een Tyros4 SE demonstratieavond door niemand minder dan Mister Tyros himself, Martin Harris. Lokatie: Congrescentrum Coelenhage in Wezep Tijd: 19:00 - 21:30.
Dit wordt niet alleen en zomaar een demonstratie op de Tyros4 Limited Edition, maar tevens biedt Martin een kijkje achter de schermen over de ontwikkeling van de Tyros-serie over de afgelopen 10 jaar!
Wie gaan er allemaal naartoe? Bij eerdere demonstratie-/ concertavonden is gebleken dat een topic als dit een mooi middel is om afspraken te maken om eventueel met elkaar mee te rijden of reizen.
Jullie kunnen je via dit opgaveformulier aanmelden.
Ik ben in ieder geval van de partij.
Groet, Ruud |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Nico Vlemmings |
Geplaatst - 09/05/2012 : 22:30:51 Muziekvrienden,
Hier had hij moeten staan sorry lukte even niet maar ik ga er bij wezen hoor de trip van gorinchem naar wezep wordt maandag gemaakt.
Gr nico
With a musicnote,
Nico Vlemmings |
robbiedoes |
Geplaatst - 07/05/2012 : 13:52:55 Ik zou hier ook dolgraag bij willen zijn. Helaas ben ik verhinderd i.v.m. vakantie.
Groetjes,
Robert
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
fransonline |
Geplaatst - 04/05/2012 : 18:52:24 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
Voor het onderwerp Half Bar Fill, waarop een aantal antwoorden zijn geplaatst in dit topic, heb ik bij Overige Onderwerpen een aparte Topic gemaakt.... Groet, Ruud
Dacht al dat het aan mij lag, bedankt voor de ingreep.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Ruud |
Geplaatst - 04/05/2012 : 14:52:46 Voor het onderwerp Half Bar Fill, waarop een aantal antwoorden zijn geplaatst in dit topic, heb ik bij Overige Onderwerpen een aparte Topic gemaakt. De antwoorden heb ik daarin gekopieerd en hier verwijderd voor het overzicht en om e.e.a. later beter terug te kunnen vinden. Dit topic gaat verder over de Demo van Martin Harris op 14 mei a.s.
Groet, Ruud |
maartenb |
Geplaatst - 02/05/2012 : 12:11:10 Ik ga ook, en ik heb nog ruimte in de auto voor MEERIJDERS.
Ik rijd van Amersfoort via de A28 naar Wezep. Woon je op deze route, dan neem ik je met plezier mee.
Kan ik Martin deze avond vragen of er nog plannen zijn voor een half-bar fill-in... 
Maarten |
Jeepee |
Geplaatst - 29/04/2012 : 20:15:59 Ja, we gaan er ook heen (mijn geliefde en ik). Hartstikke mooi om deze man een keer in het echt te zien spelen en vertellen en om een kijkje in de Tyros-keuken te nemen.
Jaap uut Hasselt.
Jeepee |
Rene |
Geplaatst - 29/04/2012 : 18:39:21 Heb mij ook opgegeven. Ik hoop dat er nog plaats is ( 3 personen )
Rene.
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18 |
laakies |
Geplaatst - 29/04/2012 : 16:12:20 Hoi
Zou er graag bij willen zijn, maar ivm de hemelvaart kan ik geen vrij krijgen.
Ik vind de datum keuze dan ook slecht uitgekozen is.
Voor de mensen die wel kunnen gaan..... een luisterrijke avond toegewenst.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
Ruud |
Geplaatst - 29/04/2012 : 15:31:28 Verder geen gegadigden/aanwezigen? Of vergeten hier te melden?
Groet, Ruud |
duin |
Geplaatst - 16/04/2012 : 14:52:37
Natuurlijk had ik graag gekomen aangezien ik toevallig 60 jaar getrouwd ben op deze dag gaat het beslist niet. [S.V.P. niet gaan feliciteren] Een andere dag was voor mij beter geweest ik wens jullie allemaal een fantastische muziek avond toe . groetjes HENKIE PENKIE
|
F.van Holten |
Geplaatst - 14/04/2012 : 10:21:17 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Soryt
Amsterdam is in de spits uren verder dan Wezep om 7 uur in de avond. 1 uur 15 Min, moet kunnen
Soryt 
Daarom ga ik buiten de spits, maar vanaf P.end toch nog ruim een uur.
Grt. Frans
|
fransonline |
Geplaatst - 13/04/2012 : 22:49:50 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten...Teveel Fransen op het forum. 
Hoezo teveel? De Fransen op dit forum zijn er niet voor niks  Veel plezier alvast in Wezep en de weg er naar toe!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Soneg |
Geplaatst - 13/04/2012 : 21:40:11 Amsterdam is in de spits uren verder dan Wezep om 7 uur in de avond. 1 uur 15 Min, moet kunnen
Soryt  |
F.van Holten |
Geplaatst - 13/04/2012 : 19:32:23 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
Een hele dag winkelen in Wezep  
Groet, Ruud
En Omstreken, kroegie in enz., restaurantje in, enz:  Is voor mij de andere kant van het NL-landje, dus er dan maar een leuk dagje van maken. 
Grt. Frans
|
Soneg |
Geplaatst - 13/04/2012 : 18:25:57 No problem 
Soryt |