O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
paulmuz |
Geplaatst - 06/06/2012 : 13:11:33 Hartelijke aan de Firma Oostendorp die ons verwend met het toesturen van DVD "Workshop met Bert Smorenburg " Heel mooi bruikbaar materiaal
Mooie service-Dank U. mvg Paulmuz |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Evert |
Geplaatst - 21/06/2012 : 13:32:12 Henk Oostendorp en team bedank voor deze geweldige DVD.
Geeft weer wat dieper de mogelijkheden van de Tyros 4 weer.
Keep it up.
Gr.Evert |
Dick |
Geplaatst - 15/06/2012 : 15:09:41 Bedankt voor de CD, en wat ik leuk vind, is dat er een stukje op staat voor het maken van styles (is niet makkelijk maar met wat oefening....)
Groetjes, Dick Tyros4 Bose Compact L1 www.dickvisker.nl http://www.youtube.com/user/dcvis |
bertus |
Geplaatst - 13/06/2012 : 17:21:05 Of ook over de T3 met Bert.
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
corvdh |
Geplaatst - 10/06/2012 : 15:53:00 Bedankt voor de dvd, precies wat ik zocht. Leuk dat er nu eens wat dieper ingegaan word op de mogelijkheden van de Tyros 4. Hier mag wat mij betreft wel een tweede deel van gemaakt worden.
Geplaatst - 10/06/2012 : 09:05:03 Het gratis toezenden van de DVD 'Workshop met Bert Smorenburg' is een hele mooie service van de firma Oostendorp.
Alleen jammer dat deze DVD 'Workshop met Bert Smorenburg' niet ter beschikking is (eventueel tegen een kleine vergoeding) voor mensen die hun Tyros 4 niet bij Oostendorp hebben aangekocht.
Mvg Etienne
|
fransonline |
Geplaatst - 09/06/2012 : 12:52:31 Bedankt voor deze nieuwe DVD! Voldoende inspiratie voor de komende tijd.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
New in town |
Geplaatst - 09/06/2012 : 12:44:03 Ik kom er gelijk nog even op terug.
Een mooie dvd, Bert was weer lekker bezig, met af en toe een leuke komische noot. Maar je kon zien, dat hij zich er heel goed in verdiept had. Hij bracht het allemaal in een zeer snel tempo, zoals ik van hem gewend ben. En wat ik dus ook leuk vindt. Maar voor de momenten dat ik het toch ook te snel vond gaan, zit er gelukkig een pauze knop en rewind en forward op het apparaat. Dat maakt dat je het op je gemak terug kunt zien, als daar behoefte aan is.
Weer is het me duidelijk geworden dat onze aller Tyros 4, een complex en zeer veelzijdig keyboard is.
En het eindigt met een voldaan gevoel, waarbij je denkt: Zoiets moois heb ik zelf ook thuis staan. 
Nogmaals bedankt, Henk.  Zeer gewaardeerde actie.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Soneg |
Geplaatst - 09/06/2012 : 12:28:13 Super gave dvd, erg van genoten.
Soryt  |
DWest |
Geplaatst - 09/06/2012 : 12:16:53 Deze snelle uitleg van de DVD gaat mij iets te vlug, is toch sneller te begrijpen, door de gelouterde mensen die de tyros al langer hebben,ben ik van mening.!! maar niet getreurd,dan kijk ik hem gewoon meerdere malen en dan zal ik er best wat van opsteken. Met alle respect voor die mensen die op het forum zitten, die zoveel kennis van de tyros hebben, vindt ik geweldig. ik hoop dat ik ook nog eens in die positie komt,al is het maar 50% van wat de meeste forumers weten. Gr.Dirk.
DWff |
klinkt als |
Geplaatst - 07/06/2012 : 23:26:45 Ook ontvangen vandaag!
Hartelijk dank voor deze DVD.
Groeten,
|
amateur |
Geplaatst - 07/06/2012 : 22:09:26 Ik sluit me graag aan bij alle dankbetuigingen hiervoor. Een geweldige "after sale service"!
Firma Oostendorp: Bedankt!
Ton
C'est le ton, que fait la musique! |
maartenb |
Geplaatst - 07/06/2012 : 21:25:57 HAHAHAHAHAHAAA! Ik heb me weer bescheurd om Bert! 
Wat heeft die man een geweldige combinatie van humor, ADHD en muzikaliteit!
Prachtige DVD. Een lekker hoog tempo, en dat is prettig. Je kunt het immers onbeperkt terug kijken en zo kun je snel de dingen er uit halen die voor jou belangrijk zijn.
Ik heb weer een hoop geleerd over mijn keyboard.
Firma Oostendorp: heel erg bedankt!!
Maarten |
Jeepee |
Geplaatst - 07/06/2012 : 20:05:01 Ik ben er ook blij mee 
Bedankt dus!
Groet, Jaap uut Hasselt.
Jeepee |
New in town |
Geplaatst - 07/06/2012 : 18:41:01 Inmiddels heb ik de dvd ook mogen ontvangen.
Hierbij wil ik Henk en zijn team hartelijk bedanken, voor deze service en goede aftersale.
Ik vind Bert altijd wel heel grappig om te bekijken. Hij is zeer muzikaal, heeft kennis van zaken, en brengt zijn verhaal altijd heel enthousiast.
Ik zal dan ook de dvd met plezier gaan bekijken.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
DWest |
Geplaatst - 07/06/2012 : 17:41:47 heb ook de workshop op dvd ontvangen, Grote klasse de service van de firma oostendorp. Alsnog BEDANKT.!!!
DWff |