O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Evert |
Geplaatst - 24/06/2012 : 20:37:58 Geachte forum leden,
Vandaag even op het psr forum geweest kwam daar iets leuks tegen. Registraties voor Tyros 4 en 2 vrij om te downloaden succes.
http://www.psrtutorial.com/forum/index.php?topic=16509.0
Veel plezier.
Gr. Evert |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
omer |
Geplaatst - 11/09/2012 : 12:49:26 Ik heb mijn T4 nog maar enkele maanden en door deze registraties op te slaan heb ik alvast veel bijgeleerd over het samenstellen van registraties. Alvast dank u wel aan samensteller en vooral ook aande plaatser van dit bericht. Aan het forum, wel of niet mooi ga ik me niet wagen, ik kan er wel van genieten en hoop dat er in de toekomst nog meer van deze berichten komen. Omer |
DWest |
Geplaatst - 30/06/2012 : 22:50:53 Helemaal mee eens. ieder op zijn eigen manier,met heel veel plezier. DWest doet zn best.!!
DWff |
laakies |
Geplaatst - 30/06/2012 : 17:45:52 Hoi,
Ondanks het vele werk van deze man en dat hij dit wil delen met anderen is alleen maar positief, dat het niet je bepaalde smaak is moet ieder voor zich bepalen.
Een gekregen paard..... en de knop delete kan wonderen verrichten 
Ook is het niet mijn smaak, maar heb ze toch even geprobeerd, en dan toch kun je hieruit weer veel leren om HOE te combineren.
Het leukste blijft toch om ZELF je reg's te maken, met alles wat er omheen hangt, is wel veel werk maar wel leuk en tenslotte is het je hobby, dus tijd maakt niet uit 
Ik denk dat sommige vergeten dat de reg's niet de kwaliteit maken, maar de toetsenist zelf maakt het spel icm de mogelijkheden van de Tyros.
Blijf van je hobby genieten met de capaciteiten die je hebt, want zoals sommige mensen op youtube hun kunsten laten zien is geen graad meter, maar ook hieruit kun je zelf je spel proberen te verbeteren leren.
Mensen geniet maar op je eigen manier van de Tyros!!
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
bertus |
Geplaatst - 30/06/2012 : 10:33:23 Hallo Ruud, ben inderdaad even aan de gang gegaan ermee, en jammer van al die sustain die erin zit. De registraties krijg ik niet goed. Heb alles opnieuw gedownload en waar ook T2 stond weggehaald. Die registraties blijven zoals ik al eerder beschreven had. Niet allemaal maar wel een groot aantal maar dat maak niet zoveel uit vind ik. De stylen is aan ander verhaal, die komen werkelijk goed over. Ik vind daarintegen ook lang niet allemaal even goed maar dat is persoonlijke smaak. Die beste man heeft er veel werk aan gehad, dat is zeker. Ik zeef eruit wat ik wel mooi vind en pas het waar nodig aan.
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
klinkt als |
Geplaatst - 29/06/2012 : 22:19:50 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Jammer dat "SIS" verbannen is op dit forum, anders hadden we nog veel leukere discussie gehad  
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl
Mis "SIS" ook, maar vakkundig afgeserveerd....oeps! wat zeg ik nu. |
bertus |
Geplaatst - 29/06/2012 : 21:05:00 Ach dat zal het zijn wat je inderdaad eerder schreef. Ben het weekend vrij gelukkig dus gaan we dat even proberen. Toen ik het op de stick zette stond inderdaad de naam T2 er nog bij. Dank Ruud...
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
laakies |
Geplaatst - 29/06/2012 : 19:47:37 Jammer dat "SIS" verbannen is op dit forum, anders hadden we nog veel leukere discussie gehad  
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
Jeepee |
Geplaatst - 29/06/2012 : 11:30:13 Dag Evert, bedankt voor het delen van deze link! Mooi om er zomaar gratis en voor niets nieuwe registraties bij te krijgen.
Groet, Jaap uut Hasselt.
Jeepee |
Ruud |
Geplaatst - 29/06/2012 : 09:58:31 citaat: 2. Zorg er wel voor dat de Mappen op de USB-stick Crooning en Christmas heten en niet CrooningT4 en ChristmasT4. Voor zover niet al gedaan dus T4 uit de mapnaam verwijderen. Sommige registraties verwijzen namelijk naar "songgerichte" userstyles, zoals Blue Christmas, die op de USB-stick staan in de mappen Crooning en Christmas. Als de map anders heet zullen de styles niet worden geselecteerd, omdat ie ze niet kan vinden.
Hallo Bert, Zie de tip die ik eerder gaf. Probeer dat eens en kijk of het dan verholpen is. Ook voor de T3 zul je de mappen op de USB-stick Crooning en Christmas moeten noemen. In jouw geval dus T2 uit de mapnaam verwijderen.
Groet, Ruud |
bertus |
Geplaatst - 29/06/2012 : 09:46:13 Maar nu ik ook even, ik zeg niets hierover. Maar nu het volgende: heb een T3 en de map gedownload. Ik heb begrepen namelijk dat je registraties van T2 ook kunt gebruiken voor de T3. Dat is dus niet het geval? Pak ik een willekeurige registratie die leuk kinkt en schakel daarna over op een andere registratie valt mij op dat het ritme van de vorige registratie gewoon door blijft klinken. Ook nadat deze handelingen herhaaldelijk zijn gedaan + ritmesnelheid, iets wat op 120 moet maar blijft op de vorige staan bv 94. En dat terwijl er een geheel anderde begeleiding bij moet volgens het knopje INFO. En sommige werken totaal niet. Omdat het voor de T2 geschreven is, zou ik ze dan eerst door een converter moeten halen voor de T3? Vermoedelijk is dat het wel en hebben andere daar ook "last" van of is het probleem hiervan ergens anders te herleiden? Hoe zit dat eigenlijk....
Groet, Bert
New in town |
Geplaatst - 28/06/2012 : 10:11:06 Ik ben het met Klinkt als eens.
En eigenlijk ook al direct met Ruud,  maar ik vond alleen zijn manier om het te omschrijven, een beetje ongelukkig gekozen. Het was bepaald geen positieve bijdrage, om het maar diplomatiek uit te drukken. Maar goed, dat heeft Ruud inmiddels al volkomen begrepen. Ach, en zo laat Ruud zien, dat hij ook maar een gewoon mens is. We laten allemaal wel eens een steekje vallen. 
Groetjes, Piet |
klinkt als |
Geplaatst - 27/06/2012 : 21:43:47 Ben het met Ruud wel eens, niet echt waardig T4 materiaal.
Meneer heeft er een puist werk aan gehad, maar dat betekend
niet dat het automatisch een topper hoeft te zijn.
groeten, |
New in town |
Geplaatst - 27/06/2012 : 21:37:59 Wat ik een beetje raar aan deze discussie vind, is dat de maker in kwestie van niemand hier nog een bedankje heeft gehad. Terwijl heel veel mensen deze geste van hem toch wel kunnen waarderen. Of er moet iemand van dit forum zijn die onder een andere naam bij PSRTutorial.com lid is...
Die beste Fred weet niet eens wat voor commotie hier gaande is over zijn noeste arbeid. Hij zegt juist in zijn post, dat hij reacties op zijn muzikale arbeid zeer op prijs stelt. Misschien is het op dat Amerikaanse forum, de juiste plek om eventeel opbouwende of neerbuigende kritiek te spuien. Dan kan die beste man zich daar op dat forum tenminste verweren op kritiek.
Voor de rest sluit ik me aan bij de mening, dat een ieder zijn eigen persoonlijke smaak en mening heeft. Iedereen doet met deze muzikale verzameling wat hij wil, en haalt er uit wat hij kan gebruiken. Dat zal in mijn geval niet veel zijn, jammergenoeg.
Maar, ik waardeer het zeer dat deze man zo zijn best doet, voor totaal vreemde medemensen.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Evert |
Geplaatst - 27/06/2012 : 19:03:10 Het ging er bij mij om dat iedereeni in zijn waarde gelaten wordt of het nou goed of slecht is. En Ruud bedankt voor de twee tips. Weet jij toevallig ook hoe je van een orgeltje uit de jaren 70 een dikke vette hammond kunt maken 
Gr. Evert |
Soneg |
Geplaatst - 27/06/2012 : 18:45:34 Nee hoor discuseren moet zeker kunnen , en kritiek geven mag ook. Er is heel veel te vinden op het net voor de Tyros, maar over het algemeen is de kwaliteit hopeloos slecht. Dat de een een bak vol galm prachtig vind is natuurlijk persoonlijk,andere mensen zijn overproductief op you-tube en denken gelijk wereld artiesten te zijn omdat er altijd mensen zijn die bepaalde muziek wel mooi vinden. Kortom het blijft een kwestie van smaak, en die verschillen gelukkig .
Soryt  |