O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
maestro |
Geplaatst - 27/06/2012 : 12:03:32 hoi beste vrienden vandaag kwam ik tot de conclusie dat de tyros 4 niet alle mp3 kan afspelen. ik had er 4 in geladen en telkens.ontbrak er 1 ik heb het nummer op verchillende karaoki sites geladen en telkens word dat 1 nummer geweigerd weet iemand daar een uitleg voor alvast bedankt groetjes luc
hr |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 11/02/2013 : 20:39:34 hallo, ervaring met MP3: een mp3 die uit een PPS bestand kwam speelde wel op de PC maar niet op Tyros4. Deze mp3 in mediaplayer op PC laten afspelen en simultaan opgenomen, in WAV, met recorderprogr.op PC (progr.kan opnemen "what you hear") Dit nieuwbekomen WAV-bestand ingeladen in audioprogr.(Sonar) en gesaved in MP3. Nu werkt deze MP3 WEL in Tyros4. VrGr eddy |
vlbrgt |
Geplaatst - 11/12/2012 : 11:59:42 Dag Djlian,
Om een mp3 af te spelen op de Tyros 4:
Door het herhaald drukken op de toets "Select" in de Audio Recorder/Player toetsen, gaat het scherm van "AUDIO MULTI" naar "AUDIO SIMPLE" naar "PLAYLIST" en dan terug naar "AUDIO MULTI" enz... Om een mp3 af te spelen dien je het scherm "AUDIO SIMPLE" te selecteren. Nu kan je de gewenste mp3 op HD of USB selecteren. Eens geselecteerd en geladen kan je met de "Play" toets de mp3 file afspelen.
citaat: (graag prive mail voor tips)
Alhoewel het de bedoeling van het forum is om de oplossingen en tips op het forum zelf te beschrijven (ook andere forumleden weten graag hoe een bepaald probleem kan opgelost worden), heb ik jou deze reactie ook via een mail verstuurd.
Mvg Etienne
|
eddy vanzee |
Geplaatst - 11/12/2012 : 09:44:27 Hallo Luc, kan ook zijn dat de naam van je MP3-file te lang is of bepaalde leestekens bevat. Probeer eens met naam in te korten of leestekens weg te laten. VrGr eddy |
djlian |
Geplaatst - 10/12/2012 : 15:43:42 Ik heb gehoord en gelezen dat Tyros 4 inderdaad MP 3 af kan spelen, maar ik vraag me af hoe. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar krijg geen MP3 afgespeeld in mijn T4
(graag prive mail voor tips)
vr groet en alvast maar weer bedankt voor tips waar ik mee verder kan...
djlian |
maestro |
Geplaatst - 27/06/2012 : 22:22:44 hoi Ruud bedankt voor de uitleg ik ga het zo proberen groetjes luc
hr |
Ruud |
Geplaatst - 27/06/2012 : 12:24:31 Hallo Luc, Zonder verdere details te weten zou het aan het (te hoge) aantal Kbps (Kilobits per seconde)van de MP3-file kunnen liggen. Als je de betreffende MP3-file converteert zou het opgelost kunnen zijn.
Ik gebruik daarvoor de Audio Converter van DVDvideoSoft, die je Hier kunt downloaden.
MP3 inladen Bij Indelingen "MP3" selecteren Old Standard MP3 (192 Kbps, 44.1 KHz, stereo) kiezen Map om in op te slaan instellen Converteren
Succes ermee.
Groet, Ruud |