O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
DWest |
Geplaatst - 30/06/2012 : 17:18:31 Hallo Ruud,effe een vraagje over de site prstutorial ik probeer crooningT4 te downloaden lukt goed, maar je zeg ook dat die T4 er af moet dus alleen crooning,dat kopier ik naar mn usb en dan geeftie toch T4 aan op de tyros. rara hoe kan dat. DWest.
DWff |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
DWest |
Geplaatst - 01/07/2012 : 18:58:12 Frans het is weer gelukt.!! Goed lezen is een pre,zeker voor mij, ik kom echt niet uit een ei,maar ben alweer blij. ( kheb op de kluitacedemie gezeten,op de klei afdeling.) Geintje.!! alvast weer BEDANKT.!! DWest doet zn best.
DWff |
theplayer |
Geplaatst - 01/07/2012 : 17:42:27 Hoi,
Je hebt te maken met een folder die in een folder staat. Daar moet je 'm uithalen. Dat kan door bij het kopieren naar de stick, eerst de eerste folder te openen en dan de tweede folder te kopieren. En natuurlijk weer te herbenoemen. Ik weet dat ik het misschien wat moeilijk neerzet, maar dat komt doordat je twee folders met dezelfde naam in elkaar hebt staan. Maar ik denk dat je het wel snapt. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
DWest |
Geplaatst - 01/07/2012 : 15:34:32 oke Frans,heb ik gedaan dan steek ik hem in de T4, dan staat er inderdaad crooning,maar open ik hem voor de registraties dan staat er crooningT4. waarschijnlijk is dat dan oke. B.V.D DWest doet zn best. ik zeg maar zo,vragen staat vrij met elk antwoord ben ik weer blij.!!
DWff |
theplayer |
Geplaatst - 01/07/2012 : 07:22:49 hallo,
Ik heb even voor je gekeken. De Map heet crooningT4. Ga op die naam staan met je muis en klik met rechter muisknop. Ga dan naar Naam wijzigen Haal dan dat T4 weg, zodat er alleen crooning overblijft. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |