O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
forum yamaha tyros4 |
Geplaatst - 11/07/2012 : 18:36:26 Geacht forum. ik heb op mijn tyros4 nu 3 geheugen banken vol. maar ik wil weer een 4de bank aanmaken , maar dat lukt mij niet!!! wat is er aan de hand?, kan de tyros4 maar 3 ge- heugen banken maximaal bevatten. Wie helpt mij even uit de brand!!!! fred.
F.van Huut |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Hanswiel |
Geplaatst - 25/07/2012 : 07:51:14 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door forum yamaha tyros4
Geacht forum. ik heb op mijn tyros4 nu 3 geheugen banken vol. maar ik wil weer een 4de bank aanmaken , maar dat lukt mij niet!!! wat is er aan de hand?, kan de tyros4 maar 3 ge- heugen banken maximaal bevatten. Wie helpt mij even uit de brand!!!! fred.
F.van Huut
Hoi, Hallo zeg, zo jong nog en dan deze uitdaging aangaan! Ik zeg een driewerf Chapeaux
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
laakies |
Geplaatst - 11/07/2012 : 20:29:47 Hallo Fred,
Ten eerste welkom op dit geweldige forum.
Op je profielpagina zag ik dat je nog maar 78 jaar jong bent 
Nou daar neem ik mijn petje voor af dat je toch de stap hebt genomen om een Tyros 4 aan te schaffen.
Daar je niet met de computer opgegroeid bent kan de Tyros 4 best wat ingewikkeld lijken.
Maar niet getreurd, het valt best mee....
Zijn er vragen stel ze gerust, en wij proberen met zijn allen je zo duidelijk mogelijk je te helpen.
Hopelijk kunnen de mede forum-leden de antwoorden begrijpelijk voor je formuleren.
Enne domme vragen zijn er niet!! dus vragen maar.
Toch al veel plezier gewenst met je Tyros 4, want het is en blijft een moordmachine.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
theplayer |
Geplaatst - 11/07/2012 : 19:46:57 Hallo Fred,
Jammer dat je niet vermeldt wat er niet meer gaat, of wat je allemaal gedaan hebt. In neem aan dat je de laatste registrationbank wel hebt opgeslagen. Dan kun je gemakkelijk het registergeheugen weer leeg maken. Druk de hoogste B-toets in terwijl je de Tyros aanzet. Het geheugen is dan weer mooi 'schoon', terwijl de opgeslagen banken blijven staan.
Tip: Sla voordat je iets anders doet eerst die lege bank op als 000 lege bank. Maak dan weer gewoon je registrations in die bank. Als je hem opslaat, doe je dit onder een andere naam. Daarna druk je weer op 000 lege bank. Je hebt dan meteen weer een lege bank voor je staan en kunt meteen weer aan de slag. Doordat die 000 er voor staat in de naam staat hij altijd vooraan en hoef je 'm niet te zoeken. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|