O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
teerie |
Geplaatst - 08/08/2012 : 19:40:41 Ik probeer een multipad geluid (choir pop Aah) in een registratie vast te leggen. Maar dat lukt niet. Wanneer ik de memoryknop aanklik staat multipad wel aangevinkt.
Stappen: style, voice en multipad geselecteerd. op memory gedrukt. alles is aangevinkt. nummer ingedrukt bij registration memory. Alles staat vast behalve de multipad.
Wat doe ik verkeert? of is het niet mogelijk? |
9 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 14/08/2012 : 15:26:34 Hallo, weer een goeie van Hans, helemaal volgens de "K.I.S.S."-filosofie. (Keep It Stupid Simple) eenvoudig en effectief. Dankjewel Hans. VrGr eddy |
Hanswiel |
Geplaatst - 13/08/2012 : 09:27:38 Hoi,
Als je een multipad even niet wilt hebben, maak je een volgende reg met het volume vd multipad op nul. Daarna kun je verder met een reg waarin het volume weer is aangezet vf multipad.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
F.van Holten |
Geplaatst - 12/08/2012 : 21:11:25 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door teerie
Ja sorry dat was niet zo handig van mij.Ik heb het op de manier die Frans voorstelde geprobeerd. Het registreren lukt wel op die manier, maar wanneer ik aan het spelen ben blijft mijn multipad wel hangen bij het veranderen van een nummer in de registratie.
Hallo Wanneer je een multipad geselecteerd heb, heb je hem ook voor de gehele Reg. Als je dit niet wil, zal je hem handmatig moeten uitschakelen. Vind ik ook lastig.
Groet Frans
|
teerie |
Geplaatst - 12/08/2012 : 20:26:57 Ja sorry dat was niet zo handig van mij.Ik heb het op de manier die Frans voorstelde geprobeerd. Het registreren lukt wel op die manier, maar wanneer ik aan het spelen ben blijft mijn multipad wel hangen bij het veranderen van een nummer in de registratie. |
tyros2 |
Geplaatst - 09/08/2012 : 09:32:23 Hallo Rina.
Fijn dat het gelukt is maar het zou nog fijner zijn als je ons laat weten wat nou de oplossing was want daar kunnen wij natuurlijk allemaal van leren.
Muzikale Groet Henk  |
teerie |
Geplaatst - 08/08/2012 : 20:54:56 het is gelukt dank jullie wel. |
eddy vanzee |
Geplaatst - 08/08/2012 : 20:32:47 Hallo, ik mis bij "stappen" : "Save". Heb je de registratie ook "gesaved" ? VrGr eddy |
F.van Holten |
Geplaatst - 08/08/2012 : 20:18:54 Hallo
Bij het selecteren van de multipad even de selectknop vasthouden dan een nummer / select (1 tot 4) indrukken, als de multipad knippert, opslaan in de Reg.
Zo moet het vast lukken.
Groet Frans |
tyro |
Geplaatst - 08/08/2012 : 20:02:27 Je kan ze opslaan in de OTS van de style.
Groeten Wim |